اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

به دلیل مشغله‌‌ کاری

رشیدی: امیدوار رضایی از هیئت رئیسه فدراسیون جودو استعفا کرده است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: امیدوار رضایی پس از چند روز که عضو هیئت رئیسه فدراسیون جودو شده بود به دلیل مشغله کاری استعفای خود را به ما اعلام کرد.

رشیدی: امیدوار رضایی از هیئت رئیسه فدراسیون جودو استعفا کرده است
محمود رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: سایت رسمی فدراسیون جودو 21 آذرماه روی خروجی خود عضویت امیدوار رضایی رئیس فراکسیون مجلس شورای اسلامی در هیئت رئیسه این فدراسیون را اعلام کرد و ایشان از همان روز عضو این هیئت رئیسه بودند تا اینکه پس از چند روز به دلیل مشغله کاری و حضور در باشگاه استقلال استعفای خود را به ما اعلام کردند و بنده هم پس از صحبت با امینی با درخواست وی موافقت کردیم و خبر عضویت وی را نیز از روی خروجی سایت فدراسیون برداشتیم.

نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: بنده شنیده‌ام که مطرح شده وی عضویت در هیئت رئیسه این فدراسیون را تکذیب کرده که این خبر اصلا صحت ندارد. امیدوار رضایی از دوستان نزدیک بنده است و حتی چند روز را در هئیت رئیسه این فدراسیون عضو بودند و در حال حاضر هم برای تصمیمات این رشته با وی مشورت می‌کنیم.

وی در مورد تعداد نفرات اعزامی به مسابقات کسب سهمیه المپیک که به میزبانی گرجستان برگزار می‌شود اظهار داشت: مسابقات گرجستان هزینه چندان زیادی ندارد و تصمیم داریم به غیر از 4ملی پوشی که در مسابقات گذشته شرکت می‌کردند 7ملی پوش دیگر در وزن‌های 60 ،66 ، 73(دونفر) 81، 100 و +100کیلوگرم به این مسابقات اعزام کنیم.البته یک دکتر روانشناس هم به همراه کادر فنی در این مسابقات حضور پیدا می کند.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول