اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزه:

26 پروژه عمرانی در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار فیروزه گفت: 26پروژه عمرانی در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

26 پروژه عمرانی در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمدرضا حاجی‌زاده تامین 667 میلیون ریال اعتبار صرف شده برای این طرح را از محل اعتبارات ملی عنوان کرد و افزود: علاوه بر این طرح، سه پروژه دیگر در حوزه کشاورزی از جمله طرح آبیاری تحت فشار اراضی کشاورزی روستای حصارتو با اعتباری بالغ بر 200 میلیون ریال در دهه فجر افتتاح می‌شود.
وی با اشاره به تکمیل بوستان معلم شهرداری همت آباد که 500 میلیون ریال هزینه در برداشته است، اضافه کرد: با بهره‌برداری از این طرح که در یک سال تکمیل شده است، سرانه فضای سبز در این شهر به حد استاندارد نزدیک‌تر می‌شود.
فرماندار فیروزه با اشاره به آغاز بازسازی منزل استاد کمال‌الملک واقع در شهر فیروزه، در مورد پنج پروژه قابل افتتاح اداره آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: دو دبیرستان، یک مدرسه استثنایی، هنرستان و راهنمایی با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد و 400 میلیون ریال در شهرهای فیروزه، همت آباد و روستای بزقوچان کلنگ‌زنی و یا افتتاح می‌شود.
حاجی‌زاده اضافه کرد: طرح ایجاد خط انتقال آب شهر فیروزه و اصلاح شبکه آب و فاضلاب این شهر نیز با تخصیص اعتبار 260 میلیون ریالی در دهه فجر امسال کلنگ‌زنی می‌شود.
انتهای پیام/ی30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول