اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

پس از گرفتن تست آمادگی جسمانی

دلشاد: ارد‌وهای تیم ملی بوکس از امروز به صورت جدی پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم ملی بوکس گفت: اردوهای تیم ملی از امروز پس از گرفتن تست آمادگی جسمانی به طور جدی پیگیری می‌شود.

دلشاد: ارد‌وهای تیم ملی بوکس از امروز به صورت جدی پیگیری می‌شود
امیر دلشاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: اردو‌های تیم ملی با حضور 18بوکسور از امروز(چهارشنبه) به صورت جدی آغاز شده است. با حضور کادر فنی پس از گرفتن تست آمادگی جسمانی همه ملی پوشان استراحت کوتاهی می‌کنند تا از بعدازظهر تمرینات به صورت جدی پیگیری شود.

وی افزود: رئیس فدراسیون بوکس اوکراین به همراه ملی پوشان کشورشان در اردوهای مشترکی که در چند روزه گذشت در تهران برگزار شد حضور داشت و با مکاتباتی که با وی داشتیم به توافق رسیدم که پس از پایان تعطیلات سال نوی میلادی یک اردوی مشترک با ملی پوشان اول تیم ملی آنها در اوکراین داشته باشیم. به همین دلیل قرار است در چند روز آینده زمان حضور بوکسورهای ایرانی در این کشور اعلام شود.

سرپرست تیم ملی بوکس گفت: مسابقات قزاقستان در واقع آخرین مرحله‌ است برای کشور‌هایی که تا به حال نتوانستند جواز حضور در المپیک لندن را به دست آورند. به همین دلیل مسئولان فدراسیون هم در تلاش هستند تا با برپایی اردوهای مشترک ملی پوشان را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه در قزاقستان آماده کنند.

دلشاد در ادامه اظهار داشت: با صحبت‌هایی که با رئیس فدراسیون بوکس اوکراین داشتیم قرار شده در اردو‌های مشترک 12بوکسور ایرانی حضور داشته باشند تا با تمرین ملی پوشان کشورمان در کنار بهترین‌های جهان به آمادگی مطلوبی برسند.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول