اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

حضور حداکثری مردم بسترهای اعتماد‌آفرین را می‌طلبد

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای مولفه‌ها و بسترهای اعتماد آفرینی مردم را می‌طلبد.

حضور حداکثری مردم بسترهای اعتماد‌آفرین را می‌طلبد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری پیش از ظهر امروز در جلسه هیئت‌های نظارت و بازرسی انتخابات مجلس که با حضور مسئولان، فرمانداران و هیئت‌های بازرسی انتخابات در استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: مردم در همه انتخابات ها به وظیفه، تکلیف قانونی و شرعی و ملی خود به خوبی و شایستگی عمل کرده‌اند و فراتر از انتظارات با حضور یکپارچه در صحنه دفاع و پشتیبانی از نظام اسلامی بصیرت و صلابت خود را نشان دادند.
وی صحنه انتخابات را صحنه حضور آگاهانه و حداکثری مردم در میدان عمل توصیف کرد و گفت: مردم ما در انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس نیز در روز 12 اسفند امسال یک بار دیگر با نظام و آرمان‌های امام و شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کرده و به دشمن نیز نشان خواهند داد که حضور ملت بزرگ‌ترین پشتوانه حمایتی از نظام است.
این مسئول ضرورت توجه به رفتارهای قانونی از سوی هیئت اجرایی، نظارت و بازرسی را در عرصه انتخابات یادآور شد و افزود: اگر این سلامت رفتار و عملکرد نمایانگر شود مردم با اعتماد و اطمینان بیشتر در صحنه حاضر شده و نمایشی عظیم از دلدادگی خود را به نظام به منصه ظهور می‌رسانند.
رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل یادآور شد: عرصه انتخابات همیشه آزمونی عظیم و به یادگار مانده برای ملت ایران تبدیل شده است.
این مسئول گفت: حضور بی‌بدیل ملت ایران در انتخابات گذشته نشان روشنی از همدلی و یک‌‌رنگی ملتی است که تنها هدف و قصد آنها سربلندی ایران اسلامی است.
صابری با تاکید بر اینکه بازرسان باید در تمام مراحل انتخابات از ثبت نام تا روز اخذ رای آگاه و بصیر در صحنه حاضر باشند، اظهار داشت: هیئت بازرسی با دادن آموزش‌های لازم و توزیع عادلانه امکانات می‌توانند بسیاری از مشکلات و نارسایی‌ها را برطرف کنند.
استاندار اردبیل با اشاره به آمادگی نیروهای عضو هیئت بازرسی، نظارت و اجرایی در رصد کلیه مسایل انتخاباتی و برخی تخلفات تبلیغاتی، افزود: هر گونه تبلیغ زود هنگام ممنوع است و تمام دستگاه‌های دخیل در انتخابات می‌توانند با رصد این مسئله موارد غیر قانونی را تذکر دهند.
وی افزود: نباید به بهانه پر شور و حرارت نشان دادن فضای انتخابات از دو ماه مانده به روز انتخابات آن هم با برخی از القاب و عناوین غیر منطقی و توهین‌آمیز، تبلیغات نابجا کرد و به تخریب افراد، احزاب و جناح‌ها پرداخت.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول حفظ آرامش و امنیت جامعه را در آستانه انتخابات مجلس ضروری اعلام کرد و خطاب به مدیران اجرایی گفت: مدیران ارشد و میانی ما حق حضور موثر در ستادهای تبلیغاتی را ندارند و هرگونه به کارگیری امکانات دولتی در این ارتباط ممنوع است.
انتهای پیام/صا10/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول