اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خلخال انتقاد کرد

نظارت ضعیف اداره تعاون خلخال بر مسکن مهر

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار خلخال از نظارت ضعیف و نامناسب اداره تعاون شهرستان خلخال بر ساخت مسکن‌های مهر انتقاد کرد.

نظارت ضعیف اداره تعاون خلخال بر مسکن مهر
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسن فرضی صبح امروز در جلسه بررسی مسایل و مشکلات مسکن مهر خلخال اظهار داشت: اگر نظارت و اجرای تعهدات توسط پیمانکاران با این روند پیش برود تا دهه فجر سال جاری این واحدها تحویل صاحبان آنها نخواهد شد.
وی با اشاره به اینکه پروژه مسکن مهر شهرستان خلخال به کندی پیش می‌رود از دستگاه‌های اجرایی نیز خواست؛ با جدیت ساخت این مسکن‌ها را پیگیری کنند چرا که مردم امیدوار به خانه‌دار شدن و چشم انتظار تحویل این واحدها هستند.
این مسئول همچنین خواستار تعامل ادارات آب، برق، گاز و مخابرات در خصوص واگذاری مشاعات این واحدهای مسکونی شد و خاطرنشان کرد: از آغاز عملیات اجرایی و کلنگ‌زنی پروژه 800 واحدی مسکن مهر خلخال 17 تعاونی در قالب اتحادیه تعاونی‌های مسکن مهر احداث این واحدها را در سه منطقه شهرک‌های دانش، بهشتی و صنعتی شهرستان خلخال را بر عهده داشتند که روند این فعالیت‌ها مطلوب ارزیابی نمی‌شود.
فرضی اضافه کرد: انتظار می‌رفت بخشی از این واحدهای در حال احداث برابر قول‌های داده شده از سوی مسئولان اتحادیه تعاونی‌های مسکن مهر خلخال تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد ولی متاسفانه کارها بر اساس برنامه پیش نرفته و پروژه با آهنگ کندی به پیش می‌رود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسکن مهر خلخال نیز علت کندی روند اجرایی پروژه مسکن مهر را بروز برخی مشکلات از جمله محدودیت زمان کاری و آغاز زود هنگام فصل سرما و یخبندان، آماده نبودن زیرساخت‌‌های مورد نیاز از جمله خیابان‌ها و کوچه‌ها، آب، برق، فاضلاب و گاز این شهرک‌ها اعلام کرد.
محمد هدایتی بیان داشت: صدور پروانه‌های ساختمانی یک ساله از سوی شهرداری باوجود صدور سه ساله این پروانه‌ها در سایر مناطق استان خبر از مشکلات سر راه پروژه مسکن مهر خلخال می‌دهد.
وی در پایان سخنان خود افزود: شهرداری برای تمدید پروانه‌ها درخواست هزینه کرده که با توجه به پرداخت هزینه پروانه‌های ساخت تمام واحدهای در حال احداث مسکن مهر و شرایط مالی عموم متقاضیان پروژه، پرداخت مبلغ مجدد به شهرداری به تاخیر در روند اجرای پروژه منجر خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسکن مهر شهرستان خلخال در 762 واحد و در سه شهرک بهشتی، دانش و ایثار تعریف شده که در شهرک ایثار 70 درصد پیشرفت و در شهرک‌های دانش و بهشتی 50 تا 60 درصد پیشرفت را شاهد هستیم.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول