اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رشت:

افراد منحرف نباید وارد مجلس شوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه رشت گفت: افراد مخالف ولایت فقیه، منحرف و سوء استفاده‌گر نباید وارد مجلس شوند.

افراد منحرف نباید وارد مجلس شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر به آخرین روز ثبت‌نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: افراد شایسته‌ای که تاکنون ثبت‌نام نکرده‌اند در مدت باقی مانده نام‌نویسی کنند زیرا جامعه به انسان‌های شایسته نیاز دارد.
وی جایگاه مجلس در برنامه‌ریزی کشور را موثر خواند و افزود: افراد مخالف ولایت فقیه، منحرف، آلوده دامن و سوء استفاده‌گر نباید وارد مجلس شوند.
قربانی خواستار جذب حداکثری توسط شورای نظارت بر انتخابات شد و تصریح کرد: کسانی که دارای آلودگی هستند نباید وارد مجلس شوند ضمن اینکه در تایید افراد جناحی عمل نشود.
نماینده ولی فقیه در گیلان به رزمایش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد اشاره کرد و ابراز داشت: این رزمایش موجب وحشت دشمنان شده است.
وی ایران را حافظ صلح و امنیت در منطقه توصیف کرد و گفت: می‌خواهیم کشورهای اسلامی سربلند باشند.
قربانی با اشاره به تهدید دشمنان، خاطر نشان کرد: اگر دشمنان بخواهند جنگ‌افروزی کنند رزمندگان ایران به خوبی از عهده مقابله با آنها بر می‌آیند.
نماینده نخست مردم گیلان در خبرگان رهبری به درماندگی گروهک منافقین در عراق اشاره کرد و بیان داشت: دولت عراق دیگر اجازه حضور این گروهک را در عراق نمی‌دهد و حتی آمریکا نیز حاضر نشده آنها را بپذیرد.
وی ادامه داد: منافقین تنها چهار ماه دیگر مهلت دارند از عراق خارج شوند و در حال حاضر هیچ کشوری آنها را نمی‌پذیرد و به‌زودی نابودی آنها را می‌بینیم.
قربانی در ادامه با بیان اینکه حماسه 9 دی فتنه سال 88 را خنثی کرد، یادآور شد: مدت دو سال از آن زمان گذشته است و مردم نسبت به اهمیت این حادثه آگاهی پیدا کرده‌اند.
امام جمعه رشت فتنه را بوته آزمایش توصیف کرد و اذعان داشت: فتنه حق را از ناحق جدا می‌کند.
وی فتنه سال 88 را توطئه‌ای برای از بین بردن انقلاب اسلامی، راه امام (ره) و مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: جامعه پس از گذشت دو سال از آن واقعه متوجه این موضوع شده است.
قربانی با اشاره به اینکه در زمان فتنه بعضی از خواص قدرت تشخیص را ندارند و گول می‌خورند، خاطر نشان کرد: کسی که سال‌ها نماینده امام (ره) در نهادهای مختلف بوده، دیدیم که در جریان فتنه گول خورد.
امام جمعه رشت مردم گیلان را ولایتمدار خواند و تصریح کرد: مردم گیلان در هشت دی یک روز زودتر از دیگر نقاط کشور علیه فتنه‌گران راهپیمایی کردند و نشان دادند که ولایی هستند.
وی فتنه را معجونی از حق و باطل نامید و اظهار داشت: کسانی که بینش ندارند نمی‌توانند واقعیت را ببینند زیرا وقتی تمام رسانه‌های غربی از گروه سبز حمایت کرده و از مقام معظم رهبری و انقلاب بدگویی می‌کردند باید حق را تشخیص می‌دادند.
قربانی با تاکید براینکه کسی می‌تواند پرچم مبارزه با فتنه را به دوش بکشد که اهل بصیرت باشد، گفت: ولایت کلید برطرف کردن مشکلات است.
نماینده ولی فقیه در گیلان به نامگذاری امروز به عنوان بصیرت و میثاق با ولایت اشاره کرد و یادآور شد: مراجعه به امام و فقه‌ها راه نجات از فتنه است.
وی با اشاره به اینکه مردم در مواقع بروز فتنه در زمان غیبت باید به فقه‌ها مراجعه کنند، اذعان داشت: روشنگری امام خامنه‌ای موجب شناخت فتنه شده و مردم از گمراهی نجات پیدا کردند.
قربانی تصریح کرد: مردم ایران در جریان فتنه سخنان ولی امر زمان را گوش دادند و این امر قابل تقدیر است.
نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم ایران در 9 دی یکپارچه برای مقابله با فتنه‌گران راهپیمایی کردند، افزود: آمریکا با حضور مردم در صحنه دیگر نتوانست بگوید که در ایران هوادارانی دارد.
وی حضور مردم در صحنه را مهر بطلانی بر فتنه‌گران و حامیان آنها دانست و خاطر نشان کرد: 9 دی رفراندوم ملت ایران در تایید نظام جمهوری اسلامی بود.
قربانی با تاکید براینکه حضور مردم باید همیشه در سایه رهنمودهای ولایت وجود داشته باشد، بیان داشت: دنیا باید بداند از امام (ره) و نظام اسلامی خسته نشده‌‌ایم و برای اجرای فرمان رهبر آزاده خود آماده‌ایم.
انتهای پیام/ص10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول