اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت مرودشت:

اشرافی‌گری همواره در تضاد با روحانیت است

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج ناحیه مقاومت مرودشت گفت: سکولارها و اشراف اقتصادی که از ابتدا به دنبال تضعیف روحانیت و قشر ضعیف جامعه بودند با پول و سرمایه سعی داشته‌اند اهداف خود را عملی کنند.

اشرافی‌گری همواره در تضاد با روحانیت است
به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، محمدرضا رضایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت پیش از ظهر امروز در «همایش بیداری اسلامی در پرتو انقلاب اسلامی» که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با همکاری بسیج دانشجویی این شهرستان به مناسبت گرامیداشت نهم دی ماه برگزار شد، اظهار داشت: در یک تحلیل واقع‌بینانه به اهمیت حماسه 9 دی پی می‌بریم چرا که در جریان‌سازی نهفته‌ای که به منظور ضربه‌زدن به جمهوری اسلامی اتفاق افتاد، بعد از تحقیقات گسترده در مورد ریشه‌یابی جریان فتنه، به واقعیت‌هایی رسیدیم که نشان دهنده این موضوع بود که برخی از عوامل داخلی و کسانی که جایگاهی در مدیریت کشور داشتند به عنوان طراح این فرآیند به منظور براندازی نظام به همراه یک سری جریانات و عوامل خارجی دیگر در این کار دخیل بودند.
رضایی اضافه کرد: لطف خداوند بزرگ، نگاه تیزبینانه و بصیرت عمیق و رهبری عالمانه مقام معظم رهبری و حضور گسترده و خودجوش مردم باعث شد که این جریان خاموش و تمام دشمنان ناامید شوند و این اهمیت نهم دی روز حماسه ملت ایران و میثاق دوباره با ولایت را بر همگان روشن می‌سازد.
قاسم جمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مرودشت نیز در این مراسم با بیان مطالبی پیرامون گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی، به تحلیل اتفاقات و فتنه‌هایی که توسط دشمنان در دوران امام (ره) رخ داد پرداخت و سپس به فتنه‌هایی که بعد از ارتحال ایشان از جمله جریان کوی دانشگاه در سال 78 و فتنه سال 88 و حوادثی که بعد از انتخابات ریاست جمهوری اتفاق افتاد اشاره کرد.
جمالی افزود: دشمن همیشه درصدد ضربه زدن به انقلاب و این نظام بوده است و در جریان فتنه سال 88  که از آن به عنوان حرکات مخملی نام برده می‌شود نیز بر همگان آشکار شد.
وی ابراز داشت: این حرکات سطحی دشمنان که از سوی افرادی که به دنبال احساسات زودگذر و در تأثیر عوامل بیگانه و فضای اینترنت و ماهواره به سر می‌بردند دنبال می‌شد، نمی‌توانست هدف دشمن را محقق کند، چرا که انقلاب ما بر گرفته از عمق و زیرساخت‌های مردمی در جامعه است.
وی دو مورد را عامل فتنه سال 88 دانست و بیان کرد: روشنفکران سکولار و اشراف اقتصادی که از ابتدا به دنبال تضعیف روحانیت و قشر ضعیف جامعه بودند با پول و سرمایه سعی داشته‌اند اهداف خود را عملی کنند.
فرمانده بسیج مقاومت مرودشت بیان داشت: مردم ایران ثابت کرده‌اند در گرفتن مطالبات خود با پیروی از ولی فقیه و مراجع و روحانیت پیروز هستند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: جریان فتنه 88 در عین حال هزینه سنگینی که داشت، برکاتی نیز داشت و باعث شد که مردم با مدیریت شجاعانه و عالمانه مقام عظمای ولایت و پیچیدگی‌های کارهای اطلاعاتی و سرویس‌های جاسوسی دشمن و همچنین با روش‌های جدیدی که در دفاع از ولایت و اسلامیت جمهوری نظام به میدان آمدند آشنا شوند و عریان شدن چهره نفاق، جریان فتنه و دشمن را ببینند.
انتهای پیام/ص20/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول