اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

عشق به ولایت مردم، بنیان فتنه را فرو ریخت

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: عشق به ولایت مردم، بنیان فتنه را فرو ریخت.

عشق به ولایت مردم، بنیان فتنه را فرو ریخت
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی ‌در آیین برپایی گفتمان‌های دینی با موضوع مسائل روز در دشتستان اظهار داشت: برپایی گفتمان‌های دینی و کرسی‌های آزاداندیشی برای جوانان و به ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان امری لازم است و باید در تمام مدارس و دانشگاه‌ها این امر را نهادینه کنیم.
وی افزود: موضوعات گفتمان‌های دینی باید کارشناسانه و بر اساس نیازهای دانشجو و دانش‌آموزان امروز طراحی شوند و باید کارشناسان و اساتید باتجربه و بادانش را در این مراسمات دعوت کنیم تا نتیجه مطلوبی در بر داشته باشد.
فرماندار دشتستان در ادامه به تحلیل پیش‌زمینه بروز فتنه 88 پرداخت و خاطرنشان کرد: جریان فتنه با درایت و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و خروش ملت اقلابی در 9 دی به زباله‌دان تاریخ سپرده شد.
خسروی با اشاره به پوشالی بودن وعده‌های اربابان فتنه گفت: سیل عشق به ولایت مردم، بنیان فتنه را فرو ریخت.
امام جمعه برازجان نیز با تقدیر از سازمان تبلیغات اسلامی در برگزاری این گفتمان‌ها اظهار داشت: سعی شده گفتمان‌های دینی مطرح شده مطابق با جنس و نوع مخاطب و بعضا مقاطع تحصیلی دانش‌آموزان باشد تا تاثیرپذیری بیشتری داشته باشد.
حجت‌الاسلام حسن مصلح با سالروز نهم دی اشاره کرد و افزود: نهم دی روز اقتدار نظام اسلامی و روز اثبات ولایت‌مداری ملت است.
وی با اشاره به تاثیرپذیری ملت‌های منطقه از نظام اسلامی ایران اذعان داشت: منطقه تحت تاثیر بیداری اسلامی محدود به خلیج فارس و شمال آفریقا نیست و امروز در جهان غرب هم موج بیداری اسلامی فراگیر شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان نیز بیان کرد: دور جدید گفتمان‌های دینی با موضوع بیداری اسلامی، جنگ نرم و مقابله با آن توسط اداره تبلیغات اسلامی در مدارس و دانشگاه‌های این شهرستان برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا اضافه کرد: موضوعات بسیار جالب‌توجهی در این گفتمان‌ها ارائه شده و در این هفته موضوع بصیرت و نهم دی مورد تاکید قرار دارد.
وی به تشریح پیش‌زمینه حوادث فتنه 88 پرداخت و عاملین فتنه و نفاق را طردشدگان از نظام و ولایت فقیه دانست.
محمودی‌نیا، 9 دی را آیت و نشان بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران اسلامی خواند و گفت: اندیشه، گفتار و رفتار سران فتنه در واقع درس گرفته از بیگانگان است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول