اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری بجنورد:

سرانه هر شهروند بجنوردی 3 میلیون ریال است

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری بجنورد اعلام کرد: سرانه هر شهروند بجنوردی بر اساس بودجه امسال شهرداری 3 میلیون ریال پیش‌بینی شده است.

سرانه هر شهروند بجنوردی 3 میلیون ریال است
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شهرداری، کیوان دژهوت در نشست با شورایاران با بیان اینکه بودجه شهرداری بجنورد در سال جاری 600 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: 90 درصد درآمدهای شهرداری بر پایه عوارضات وصول می‌شود و 10 درصد جذب بودجه بر پایه عوارض دولتی است.
وی همچنین با اشاره به تشکیل شورایاران محلات در این شهر اظهار امیدواری کرد تا با فعالیت شورایاران، نیازهای مجموعه شهر و محله در قالب آن تأمین شود.
رئیس شورای اسلامی بجنورد هم در این مراسم اظهار داشت: آنچه در برآیند کار مهم است هماهنگی و همراهی همه اجزا با سیستم کاری است و اگر بخشی از این اجزا عملکرد خوبی نداشته باشد، به طبع بر تمامی کارکرد یک سیستم تأثیر سو می‌گذارد.
سید محمد لنگری گفت: هدف از انتخاب شورایاران، عمل به اصل قانون اساسی کشور در واگذاری بخش اعظمی از فعالیت‌ها به مردم است.
سخنگوی شورای اسلامی بجنورد تصریح کرد: استفاده از رای و نظر مردم در مدیریت شهری و اعمال نظارت شهروندان بر عملکرد مدیریت شهری، در پیشبرد امور اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و اقتصادی شهر تأثیر مثبت خواهد داشت.
وی اظهار داشت: ایجاد هویت بخشی به محلات و همگرایی و هم سویی در مشارکت‌های مردمی خواستگاه ما از انتخاب شورایاران است.
لنگری تصریح کرد: کارکرد شورایاران متنوع بوده و بخش عمده ای از توان آن به ایجاد هم‌سویی با مدیریت شهری در جلب مشارکت‌های مردمی اختصاص خواهد یافت.
رئیس شورای اسلامی بجنورد گفت: پتانسیل و ظرفیت‌های موجود در هر محله بایستی شناخته شود تا از این فرصت‌ها و سرمایه‌ها به نحو مطلوبی برای توانمندسازی محلات و بروز استعدادهای شهروندان و ایجاد شهری پویا استفاده شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول