اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی:

اصلاح‌طلبان شانسی برای حضور در انتخابات ندارند

خبرگزاری فارس: قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: در حال حاضر اصلاح طلبان شانسی برای حضور در انتخابات ندارند.

اصلاح‌طلبان شانسی برای حضور در انتخابات ندارند
اسدالله بادامچیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: وحدت بین اصولگرایان انجام شده است و بخش کلان اصولگرایی به برکت حضور آیت‌الله مهدوی کنی و آیت‌الله یزدی حاصل شده و مردم به این حزب اعتماد کامل دارند.
وی با بیان اینکه در طی 32 سال گذشته و 16 سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی سابقه حضور این دو روحانی در همه عرصه‌ها برای افراد جامعه مشخص است، افزود: نوع رقابت در جبهه اصولگرایی مطرح است و این رقابت در وحدت کلان تاثیری ندارد.
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: در جبهه پایداری مجموعه‌ای فعالیت می‌کنند که برخی با وحدت جبهه متحد موافق بوده و برخی دیگر نیز به استقلال جبهه فکر می‌کنند.
 
*انتخابات نباید مسابقه‌ای برای رقابت‌های تخریبی و درگیری باشد
وی ادامه داد: حزب موتلفه چند رویکرد در انتخابات دارد و معتقد است که باید انتخابات خیر بوده و مسابقه‌ای برای رقابت‌های تخریبی و درگیری نباشد.
بادامچیان ادامه داد: برگزاری انتخابات پرشور و با حضور گسترده مردم با توجه به بیداری کشورهای اسلامی از دیگر رویکردهای حزب موتلفه است.
وی تصریح کرد: مردم منطقه با نگاه به انقلاب اسلامی و الهام گرفتن از انقلاب به پا خواسته و می‌توان گفت انقلاب اسلامی در این گونه امور دخالت نداشته بلکه خود مردم با نگاه به انقلاب اسلامی ایران شیوه‌های آن را به کار گرفته‌اند.
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی یادآور شد: حرکت میلیونی توده‌های مردمی با تکیه بر اسلام و حضور در میدان سیاست برای اینکه سرنوشت خود را بر مبنای اسلام تعیین کنند، آغاز شده است.
وی ادامه داد: بسیاری از دیکتاتورهای منطقه در حال حاضر سقوط کرده و عده‌ای نیز در حال سقوط هستند که حضور کمرنگ مردم در انتخابات موجب دلسردی مردم منطقه برای ادامه حرکت می‌شود.
بادامچیان تصریح کرد: برخی گروه‌های ضد انقلاب که صراحتا اعلام می‌کنند در انتخابات شرکت نمی‌کنند در واقع آب به آسیاب دشمن ریخته و به دشمنی به نظام می‌پردازند.
 
*مجلس نهم باید تاثیر گذار در فعالیت‌های دهه چهارم انقلاب باشد
وی خاطرنشان کرد: باید انتخابات مجلس نهم به گونه‌ای باشد که مجلس آینده مجلسی تاثیر گذار در فعالیت‌های دهه چهارم انقلاب بوده و فضایی مناسبی برای رشد و توسعه فراهم کند.
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه دهه نخست انقلاب به عنوان جنگ تحمیلی با رهبری داهیانه امام خمینی (ره) به خوبی سپری شد، افزود: در دهه دوم نیز به عنوان دهه بازسازی به برکت وجود ولی‌فقیه بازسازی‌های ارزشمندی در کشور صورت گرفت.
وی با اشاره به اینکه در دهه سوم زیر ساخت‌های لازم برای توسعه در کشور فراهم شده است، افزود: در دهه چهارم باید مجلسی روی کار آید که سیاست‌های اقتصادی و مشکلات جاری کشور به نحو مطلوبی انجام شود.
بادامچیان با مروری بر آنچه در انقلاب اسلامی در طی سه دهه گذشته روی داده است، افزود: وجود 3 میلیون دانشجو در کشور که 63 درصد پذیرفته شدگان آن بانوان هستند نشان از توجه ملت به توسعه در بخش‌های مختلف دارد، چرا که مادر فرهیخته با حضور جدی در صحنه انقلاب اسلامی موثر‌تر است.
وی با اشاره به اینکه زیر ساخت‌های لازم با وجود سیاه‌نمایی‌های دشمنان در کشور به وجود آمده است، ادامه داد: این امر نشان می‌دهد نظام در اقتدار کامل بوده و نیازی به توجه کشورهای دیگر ندارد.
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس آینده باید مفید برای سیاست‌های جامعه بوده و به دور از بداخلاقی‌ها و تندروی‌ها با همه سلیقه‌ها موقعیت مناسبی را برای توسعه کشور فراهم کند.
وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم افرادی را برای مجلس انتخاب کنیم که با پول خرج کردن به این مقام نرسیده باشند.
بادامچیان با بیان اینکه اگر چه در کشورهای غربی همواره انتخابات با حضور مردان خاکستری پشت پرده برگزار می‌شود، افزود: اما در ایران همه افراد صلاحیت حضور در انتخابات را داشته و بر اساس انتخاب مردم به سیاست راه می‌یابند.
 
*موسوی و کروبی در حال حاضر جایگاهی در بین مردم ندارند
وی یادآور شد: در حال حاضر اصلاح طلبان شانسی برای حضور در انتخابات ندارند چرا که فتنه 88 شاخصی است که اگر چه بنا بر مصلحت نظام افرادی به عرصه انتخابات آمدند، اما توسط مردم کنار گذشته شده و برای مردم به خوبی شناسانده شدند.
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: در نظام جمهوری اسلامی اصل دیکتاتوری حاکم نبوده و اگر نظام سران فتنه را محکوم نکرده به این دلیل است که مردم خود به خوبی این گروه را شناخته و همین که می‌دانند آنها برای انقلاب نفعی ندارند، کافی است.
وی بیان داشت: اگر چه موسوی و کروبی در دادگاه‌های کشور محاکمه نشدند، اما در حال حاضر نیز جایگاهی در بین مردم ندارند.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول