اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان رضوی:

پژوهش‌های مختلف با هدف بررسی چالش‌های حوزه کار انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان رضوی تشکیل کمیته مطالعات و پژوهش را گامی در جهت تقویت رویکرد پژوهشی در این دستگاه دانست و گفت: پژوهش‌های مختلف با هدف بررسی چالش‌های حوزه کار انجام می‌شود.

پژوهش‌های مختلف با هدف بررسی چالش‌های حوزه کار انجام می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان رضوی اظهار داشت:  تشکیل هسته علمی با مشارکت اساتید دانشگاه فردوسی، اتاق فکر با حضور اساتید دانشگاه‌های مشهد و کارگروه مشاوران جوان مدیرکل از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا است.
علی اکبر لبافی با اشاره به تشکیل 9 جلسه کمیته پژوهشی ابتدای سال جاری تاکنون و حضور در جشنواره علم تا عمل سال 90 ادامه داد: تاکنون پژوهش‌ها و سمینارهای متعددی با هدف بررسی چالش‌های حوزه کار، کارآفرینی، توسعه صنایع دستی و... انجام شده است که از جمله آنها می‌توان به بررسی موانع و راه‌کارهای توسعه مشاغل خانگی در ایران اشاره کرد.
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان رضوی حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی به تناسب بودجه پژوهشی را از جمله اولویت‌های سازمان متبوع خود دانست و اضافه کرد: امسال از دو پایان‌نامه با موضوعات نقش تسهیلات تکلیفی تعاون در ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار و بررسی عوامل بازدارنده اداری بر صادرات غیر نفتی تعاونی‌های شمال شرق کشور حمایت مالی و فکری صورت گرفته است.
وی از تهیه سند توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان به عنوان یکی از پروژه‌های پژوهشی سال جاری عنوان کرد و افزود: بررسی نقش بنگاه‌های اقتصادی زودبازده در توسعه پایدار روستایی و نیز بررسی ظرفیت‌ها و محدودیت‌های توسعه تعاونی‌ها در مناطق روستایی استان از دیگر فعالیت‌های انجام شده در حوزه پژوهش است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول