به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، محمدقلی جمالی عصر یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: مدارس هوشمند با تجهیز به امکانات رایانهای و فنآوریهای مربوطه کنترل و مدیریت خود را بر این اساس مبتنی میکنند و محتوای بیشتر دروس را الکترونیکی کرده و ارزشیابی را هوشمند میکنند.
جمالی بیان کرد: این سیستم امکاناتی را فراهم میآورد تا دانشآموزان، اولیا و معلمان در تعامل همیشگی و پویا برنامه خود را پیش ببرند که امکان اطلاعرسانی صوتی و تصویری ارتباط با مدیران و مربیان و ارائه انتقادات و پیشنهادات از جمله کارکردهای با ارزش مدارس هوشمند است.
وی تصریح کرد: اصول کلیدی در مدارس هوشمند دانش، اخلاق، استعداد، یادگیری، توجه به فهم مطالب، آموختن با هدف تسلط و انتقال آن، ارزیابی آموختهها به شکل متمرکز و غلبه بر مشکلات است.
رئیس آموزش و پرورش چرام گفت: هدف از ایجاد اینگونه مدارس رشد همه جانبه دانشآموزان، ارتقای توانایی و قابلیتهای فردی، تربیت نیروی انسانی متفکر و آشنا به فنآوری و افزایش و ارتقای مشارکت مردمی است.
جمالی از همه مسئولان اجرایی این شهرستان خواست تا نسبت به تامین امکانات در مدارس هوشمند همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند.
وی در پایان اذعان داشت: هماکنون تعداد 20 کلاس درس چرام به طور رسمی به شبکه ملی اطلاعات ایران متصل است.
انتهای پیام/ن۳۰
اخبار مرتبط
-
هوشمندسازی مدارس استثنایی در اولویت قرار گیرد
-
بهرهبرداری از فاز اول هوشمندسازی مدارس همدان
-
نمایشگاه تخصصی هوشمندسازی مدارس در بجنورد گشایش یافت
-
طرح هوشمندسازی مدارس 5 سال دیگر به اتمام میرسد/آغاز فعالیت 1150 شهر الکترونیک
-
بهدنبال هوشمندسازی مدارس هستیم
-
رونمایی از سند طرح هوشمندسازی مدارس در سال جاری
-
اختصاص 3 میلیارد تومان برای هوشمندسازی مدارس زنجان
-
دستگاههای دولتی موظف به هوشمندسازی مدارس هستند
-
تحقق 70 درصدی برنامههای هوشمندسازی مدارس زنجان
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد
شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.