اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با خردادماه 91؛

کوهرنگ میزبان همایش سردار علیمردان‌خان بختیاری می‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهرنگ گفت: همزمان با خردادماه سال 91 همایش سردار علیمردان‌خان بختیاری در کوهرنگ برگزار می‎شود.

کوهرنگ میزبان همایش سردار علیمردان‌خان بختیاری می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، هوشنگ دادور پیش ازظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان از تشکیل دبیرخانه همایش سردار علیمردان خان بختیاری در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان خبر داد و گفت: علیمردان‌خان بختیاری از دلاورمردان خطه بختیاری است که حرکات دینی و مذهبی بسیار ارزشمندی در راستای مبارزه با طاغوت در دوران پهلوی از خود نشان داد.
وی افزود: با توجه به سوابق مبارزاتی سردار علیمردان خان در مبارزه با استبداد رضاخانی و همچنین بنا بر ضرورت شناسایی و معرفی مفاخر دینی و مذهبی از این قبیل، دبیرخانه همایش، در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهرنگ تشکیل و شروع بکار کرده است.
دادور ادامه داد: امید می‎رود با همکاری مسئولان و ارگان­های ذی‌ربط در استان و شهرستان شاهد برگزاری هرچه باشکوهتر همایش در خرداد­ماه سال آینده باشیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهرنگ گفت: دبیرخانه این همایش واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهرنگ آماده دریافت نظرات و پیشنهادات علاقمندان است.
دادور بر ضرورت برگزاری همایش‌های مفاخر دینی و مذهبی این شهرستان تاکید کرد و افزود: شناسایی مفاخر دینی و مذهبی و معرفی آن‌ها به نسل جوان می‎تواند گام مهمی در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن باشد.
وی خواستار همکاری تمامی دستگاههای عضو برای برگزاری باشکوه این مراسم شد و اظهار داشت: این استان دارای مفاخر و چهره های ماندگاری در حوزه‎های مختلف علمی، دینی، پژوهشی، ورزشی، فرهنگی و انقلابی است که ثبت آنها بر ماندگاریشان می‎افزاید و باعث ایجاد فضای مناسب فرهنگی در جامعه می‌شود.
دادور با بیان اینکه شناخت مفاخر و بزرگان دین و علمای سلف برای جوان و نسل امروز ما ضروری است، گفت: اگر جوانان ما بدانند که در جامعه از چه مفاخر ارزشمندی برخوردارند و به یقین این معرفت در تصمیم‌گیرهای آن‌ها تاثیر بسزایی خواهد داشت و آثار و برکات آن در زندگی آن‌ها نمایان می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: مردم ما باید بدانند که بزرگان در چه شرایطی برای حفظ دین و اقامه شعائر اسلامی زحمت کشیده‌اند و اگر این بزرگان دین نبودند امروز نیز از احکام الهی خبری نبود.
دادور اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند نظرات سازنده خود را با شماره تلفن 03827622730 مطرح و یا به آدرس پست الکترونیکkoohrang@farhang.gov.ir ارسال کنند.  
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول