اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

نمی‌خواهم جای جوانترها را در تیم ملی بگیرم

بهنام فر: انگیزه حضور در مسابقات جهانی کاراته پاریس را دارم

خبرگزاری فارس: کاراته‌کای تیم مناطق نفت خیز اهواز گفت: با 36سال سن انگیزه حضور در مسابقات جهانی پاریس را دارم اما نمی‌خواهم جای جوانتر های تیم ملی را بگیرم.

بهنام فر: انگیزه حضور در مسابقات جهانی کاراته پاریس را دارم
مهران بهنام فر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: با کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی در دومین دوره مسابقات جام باشگاه های جهان نشان دادیم که پتانسیل کاراته ایران بسیار زیاد است.

وی افزود: با حضور تیم های بزرگی مثل اسپانیا، فرانسه، الجزایر و ترکیه توانستیم سکوی اول و دوم را از آن خود کنیم و به نظرم کار بزرگی را انجام دادیم. ترکیه در این رقابت ها با همان نفراتی حضور پیدا کرده بود که سال 2010مدال طلای مسابقات جهانی ژاپن را کسب کرده بود اما در مقابل تیم های ایرانی نتوانست کاری را از پیش ببرد و در آخر با ناداوری سکوی سوم را کسب کرد.

کاراته‌کای تیم مناطق نفت خیز اهواز گفت: به عنوان مثال باید بگویم، کشوری مثل انگلیس که عناوین مختلفی را در سال های گذشته در کارنامه خود دارد، اگر بخواهد 5کاراته‌کای خود را دور هم جمع کند و به یک مسابقه رسمی اعزام کند حتما با مشکل روبرو می شود. چون در گذشته پشتوانه سازی نکرده است و در حال حاضر نفراتی برای اعزام به مسابقات ندارد اما ایران در تمام اوزان نفرات فراوانی را در مقطع بزرگسالان، جوانان و نوجوانان دارد.

بهنام فر اظهار داشت: کسب نتایج مطلوب در چنین رقابت هایی از لحاظ روحی و روانی برای ملی پوشان بسیار حائز اهمیت است. البته باید این موضوع را هم فراموش نکنیم که مسابقات جهانی فرانسه با مسابقات جام باشگاه های جهان تفاوت فراوانی دارد. ملی پوشان باید با نگاه ویژه‌ای به این مسابقات در سال آینده اعزام شوند.

وی در ادامه صحبت های خود بیان کرد: تیم ملی فرانسه همیشه از لحاظ فنی در سطح بسیار بالای بالایی قرار داشته و در مسابقات جهانی هم به دلیل میزبانی با بهترین های خود پا به میدان می گذارد تا بتواند بهترین نتایج را کسب کند.

ملی پوش اسبق تیم ملی کاراته گفت: دوران حضورم در تیم ملی به بهترین مدال های جهانی رسیده‌ام اما با 36سال سن هنوز هم انگیزه حضور در مسابقات پاریس را دارم، بارها دوستانم پیشنهاد داده‌اند تا در اردو های تیم ملی شرکت کنم اما با پتانسیل خوبی که در کاراته داریم دوست ندارم جای جوانتر ها را بگیرم.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول