اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار بردخون:

مردم هیچگاه شهدا را فراموش نمی‌کنند

خبرگزاری فارس: بخشدار بردخون گفت: مردم ما نشان داده‌اند که هیچگاه شهدا را فراموش نمی‌کنند.

مردم هیچگاه شهدا را فراموش نمی‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مسعود محمدپور دوشنبه شب در دیدار با خانواده شهدای بردخون اظهار داشت: شهدا مسئولیت خود را در دفاع از ارزش‌های اسلامی ایرانی انجام دادند و تا آخرین قطره خون خود ایستادگی کردند و برای حفظ دستاوردهای مقدس جان خود را فدا کردند و به فیض عظیم شهادت رسیدند.
وی افزود: خانواده‌های معظم شهدا که عزیزان خود را به میدان‌های رزم و شهادت فرستادند امروز با صبر، پیام شهیدان را زینب وار به شیفتگان شهادت می‌رسانند و انتظار دارند مردم و مسئولان راه شهدا را ادامه دهند و در مسیر و خط ولایت حرکت کنند.
 بخشدار بردخون خاطرنشان کرد: بدون شک شهادت یک هدف نیست، هدف پیروزی بر دشمن و پاسداری از آیین حق است، اما ما باید آن قدر آماده باشیم که اگر در این مسیر، ایثار و خون لازم شود، از آن دریغ نداریم و این معنای امت شهید پرور است، نه این که شهادت را به عنوان یک هدف طلب کنند.
محمدپور ادامه داد: مردم ما نشان داده‌اند که هیچگاه شهدا را فراموش نمی‌کنند و همواره به دیدار خانواده‌ها و یادگاران این عزیزان می‌روند و مسئولان نیز وظیفه دارند در حد توان به نیازها و خواسته‌های این عزیزان رسیدگی کنند و برای افزایش روحیه به دیدن آنان بروند.
وی گفت: دیدار با خانواده شهدا ضامن بقای نظام و عزت اسلامی با خون شهید تداوم می‌یابد.
بخشدار بردخون با تاکید بر اینکه دیدار با خانواده شهدا موجب قوت قلب و آرامش فکر است، ادامه داد: منافع بسیاری در این ملاقات‌ها نصیب ما می‌شود که امیدوارم قدردان آن باشیم.
محمدپور تصریح کرد: امنیت کشور و توسعه و پیشرفت آن مدیون خون پاک فرزندان جان برکف این مرز و بوم بوده و خون مطهر شهدا مهم‌ترین عامل بقای نظام است.
وی از خانواده شهدا و ایثارگران به عنوان میراث ماندگار و جاودانگی عزت انقلاب یاد کرد و افزود: خدمت به خانواده شهدا، وظیفه دینی و اسلامی ما بوده و موجب نهادینه شدن فرهنگ جهاد و ایثار در جامعه می‌شود.
در ادامه خانواده‌های معظم شهدا با بیان خاطراتی از شهدای خود بر ادامه راه شهدا و پیروی از ولی فقیه تأکید کردند.
در پایان هدایایی به عنوان یادگاری به خانواده‌های معظم شهدا اهدا شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول