اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام رضا(ع):

انقلاب اسلامی با بسیج الگو ‌شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: این انقلاب اسلامی جز با کاری که بسیجی‌ها انجام دادند، الگو نمی‌شد.

انقلاب اسلامی با بسیج الگو ‌شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار غلامرضا احمدی ظهر امروز در گردهمایی بزرگ بسیجیان اداره‌کل بهزیستی خراسان رضوی که در آمفی تئاتر مرکز توانبخشی فتح‌المبین برگزار شد، اظهار داشت: در توصیف هفته بسیج همین بس که امروز اگر بخواهیم از کسی نهایت تقدیر را به عمل آوریم پسوند بسیجی را در آخر نامش اضافه می‌کنیم. 
وی تصریح کرد: حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری تنها شخصیت‌هایی بودند که کسی لقب بسیجی را برایشان به کار نبرده بود اما خود این دو بزرگواران فرمودند که افتخار من این است که خود یک بسیجی هستم.
وی در ادامه افزود: بعد از حضرت امام و مقام معظم رهبری به رئیس جمهور، وزیر، وکلا و استانداران افتخار می‌دهیم و پسوند بسیجی را در انتهای نامش می‌نویسیم، اما برخی از رئیس جمهورها را چون راهشان بسیجی نیست اینطور نمی‌خوانیم.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در زمینه بیداری اسلامی منطقه و جهان اظهار داشت: توصیه می‌کنم سخنان آقا را در جمع بسیجی‌ها به دقت مطالعه کنید چرا که ایشان فرمودند "جریانی که در نیویورک با نام وال استریت شروع شده همان جریانی است که در میدان قاهره اتفاق افتاده است، که برگرفته از حماس است و جریانی که در حماس ادامه دارد از حزب‌الله لبنان گرفته شده و حزب‌الله نیز خطش را از بسیجیان و استاد اعظم آنها امام خمینی (ره ) گرفته است".
احمدی اظهار داشت: امروز یک جریان فرهنگی بزرگ از ایران که از نظر مقیاس جغرافیایی نقطه کوچکی از جهان است، آغاز شده و به برکت خون شهدا به خیابان‌های نیویورک نیز رسیده است. 
وی تصریح کرد: این انقلاب الگو نمی‌شد جز با کاری که بسیجی‌ها انجام دادند، چرا که اگر ارتش و سپاه به تنهایی فعالیت می‌کردند تاثیری نداشت و کشورها الگویی نداشتند چرا که مردمی که در وال استریت، قاهره و حماس فعالیت می‌کنند امکانات ارتش را ندارند اما وقتی نیروهای بسیجی ایران را می‌بینند که از جنس خود مردم است و از همه اقشار نیز در آن حضور دارند، الگو می‌گیرند.
وی تصریح کرد: امروز ملت ایران و گل سرسبد آن بسیج حق دارد به جریان‌های مقدس بیداری اسلامی در منطقه و بیداری انسانی در جهان خودش را نشان دهد.
احمدی با تاکید بر اینکه سخنرانی‌های مقام معظم رهبری، تحت عنوان عبرت‌های عاشورا را با دقت مطالعه کنید، گفت: نکته‌ مهمی که ایشان می‌فرمایند این است که چرا در امتی که بنیانگذار آن رسول خدا بوده، در ظرف ۲۰ سال بعد، واقعه عاشورا به وجود می‌آید.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول