اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صفایی بوشهری:

بوشهری‌ها متجاوزان به کشور و دسیسه‌های انحرافی را نابود می‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: مردم ولایت‌مدار و دارالحماسه استان بوشهر متجاوزان به کشور و دسیسه‌های انحرافی برای ضربه زدن به انقلاب و ولایت با خاک یکسان کرده و نابود می‌کنند.

بوشهری‌ها متجاوزان به کشور و دسیسه‌های انحرافی را نابود می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر امروز در رزمایش 50 هزار نفری بسیجیان استان بوشهر اظهار داشت: هرگاه دشمن بر این خطه تجاوز کرده بوشهر کوه استوار و سپر مقاومت بوده و تجاوز دشمنان را دفع و بوشهر را گورستان تجاوزگران کرده است.
وی افزود: استان بوشهر نماد ولایت‌مداری و جان نثاری در راه بزرگمردی از تبار حسین است که با تمام وجود اسلام را به سمت نصرت می‌برد.
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر استان جان نثاری در راه ولایت و مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: اکنون با ایشان تجدید بیعت می‌کنیم و چون اصحاب امام حسین(ع) هیچ‌گاه رهبر خود را تنها نمی‌گذاریم.
صفایی بوشهری با تقدیر از حضور بسیجیان در رزمایش 50 هزار نفری گفت: حضور بسیجیان در این رزمایش و برگزاری باشکوه آن افتخاری دیگر برای استان بوشهر است.
وی تصریح کرد: بسیج همان ذوالفقار علی(ع) در دست مقام معظم رهبری است و همان‌طور که آن ذوالفقار تمامی نیروهای ضد ولایت و ضد اسلام را به خاک و خون کشید بسیجیان استان بوشهر نیز هر نیروی متجاوزی که بخواهد به ایران و حریم ولایت تجاوز کند به خاک و خون می‌کشد.
امام جمعه بوشهر خاطر نشان کرد: بسیج میراث‌دار ولایت‌مداری و مجاهدت مالک اشترها، عمار یاسرها و صحابه جان برکف امام حسین(ع) است.
صفایی بوشهری گفت: استان بوشهر در طول تاریخ نشان داده که هیچ‌گاه حتی لحظه‌ای رهبر، زعیم و امام خود را تنها نمی‌گذارد.
وی بیان کرد: تمام مردم ولایت‌مدار استان بوشهر به ویژه نیروهای مسلح، بسیج و سپاه با تمام قوا با ایمان، توکل و ولایت‌مداری، دانش نظامی در تمام عرصه‌های دریایی، هوایی، زمینی تحت فرماندهی مقام معظم رهبری برای دفاع از ایران اسلامی آماده هستند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول