اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

تاکید سرپرست فدراسیون بر رعایت اخلاق و پرهیز از حاشیه پردازی

حیدری: فدراسیون سوارکاری با هیچ فرد یا گروهی عقد اخوت نبسته است

خبرگزاری فارس: سرپرست فدراسیون سوارکاری بر رعایت اخلاق و پرهیز از حاشیه پردازی به عنوان اصل اساسی در تمامی حوزه‌ها و به خصوص در جامعه سوارکاری تاکید کرد.

حیدری: فدراسیون سوارکاری با هیچ فرد یا گروهی عقد اخوت نبسته است
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون سوارکاری، محمود حیدری در نشست صمیمی با قهرمانان رشته پرش با اسب تلاش برای حذف حواشی موجود در جامعه سوارکاری را یکی از مهمترین دغدغه‌های خود عنوان کرد.

سرپرست فدراسیون سوارکاری اظهار داشت: اعضای جامعه سوارکاری باید در رفتار و گفتار خود اخلاق و وجدان را در نظر داشته باشند و با پرهیز از حاشیه پردازی، برای پیشرفت تمامی رشته های زیرمجموعه سوارکاری در کشورمان همکاری کنند.

حیدری تصریح کرد: پرداختن به مسائل حاشیه‌ای هیچ خاصیت مطلوبی برای جامعه سوارکاری ندارد و بی‌شک افرادی که به چنین مسائلی دامن می‌زنند به دنبال سودجویی و منافع شخصی هستند.
وی تاکید کرد: فدراسیون سوارکاری با هیچ فرد یا گروه خاصی عقد اخوت نبسته است و کارکنان این فدراسیون خادم تمامی اقشار مرتبط با ورزش سوارکاری هستند.

سرپرست فدراسیون سوارکاری با استقبال از پیشنهادها و انتقادهای سازنده دلسوزان و زحمتکشان واقعی ورزش سوارکاری اظهار داشت: بر این اساس روزهای سه شنبه هر هفته به عنوان یک روز خاص برای ملاقات عمومی در نظر گرفته شده است که همه اقشار مرتبط با ورزش سوارکاری می‌توانند پس از هماهنگی با مسوول دفتر فدراسیون، راهکارها و پیشنهادهای سازنده خود را به صورت حضوری به سرپرست فدراسیون ارائه کنند.

حیدری، توجه به تمامی رشته‌های زیر مجموعه ورزش سوارکاری، پیگیری و تلاش برای رفع مشکل قرنطینه، ارتباط با رسانه‌ها و مسوولان ارشد کشور توجه به مقوله آموزش، شرکت در مجامع بین المللی، برقراری ارتباط مستمر با کشورهای مختلف و فراهم کردن حضور سوارکاران ایرانی در مسابقه‌های بین المللی را از جمله برنامه‌های فدراسیون سوارکاری برای پیشرفت رشته‌های زیر مجموعه ورزش سوارکاری در کشورمان اعلام کرد.

در این نشست 4 ساعته، قهرمانان رشته پرش با اسب کشورمان برخی دغدغه ها و مشکلات جامعه سوارکاری را مطرح کردند و خواستار تسریع در تشکیل تیم ملی، پیگیری موضوع قرنطینه، ارتقای سطح کیفی مسابقات، استفاده از مربیان و مدرسان خارجی، برگزاری کارگاه های آموزشی، ارتقای سطح کیفی مربیان و سوارکاران، نظام مندکردن و قانون مندکردن فعالیت‌ها در ورزش سوارکاری، برگزاری مسابقات با اسب های ایرانی، رسیدگی به وضعیت نامناسب مانژهای سوارکاری، برنامه ریزی برای آینده حرفه ای سوارکاران، جوانگرایی در برنامه ریزی ها و اقدامات، استفاده و بهره گیری از توانمندی های سوارکاران در برنامه های فدراسیون، فعالیت جدی و هدفمند برای رشد و ارتقای علمی ورزش سوارکاری و توجه به استعدادیابی شدند.
انتهای پیام/آ
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول