اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه اول محرم؛

تبلیغات در تابلوهای شهرداری تفت ممنوع شد

خبرگزاری فارس: شهردار تفت انجام تبلیغات در تابلوهای تبلیغاتی شهرداری تفت را در دهه اول محرم ممنوع اعلام کرد.

تبلیغات در تابلوهای شهرداری تفت ممنوع شد
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی ظهر امروز در جلسه ساماندهی شهر تفت برای ایام محرم اظهار داشت: تابلوهای سه در چهار متر تبلیغاتی شهرداری تفت در دهه اول محرم به فضاسازی برای این ایام اختصاص می‌یابد.
وی افزود: دستگاه‌های دولتی و تشکل‌های مردمی می‌توانند با اخذ مجوز شهرداری از این تابلوها برای تسلیت و تعزیت ایام محرم استفاده کنند.
محی‌الدینی خاطرنشان کرد: این تصمیم در راستای حفظ شأن عزاداری‌ها و به منظور فضاسازی مناسب توسط شهرداری تفت اتخاذ شده است.
وی عنوان کرد: دهه اول محرم هر سال، مردم شهر تفت در بیشتر مساجد و تکایا به عزاداری می‌پردازند و در شب‌های مختلف محله‌های شهر میزبان هیئت‌های عزاداری محلات دیگر هستند.
محی‌الدینی اوج عزاداری مردم تفت را تاسوعا و عاشورا اعلام کرد و افزود: مراسم نخل‌برداری در تفت در این روزها شهرت جهانی دارد.
شهردار تفت خاطرنشان کرد: بر همین اساس لازم است فضای شهر نیز متناسب با این ایام مهیا شود.
به گزارش فارس، در این جلسه که با حضور شهردار، معاون شهردار، دو نفر از نمایندگان شورای شهر و کارشناسان شهرداری برگزار شد، برای موضوعات مختلف تصمیم‌گیری شد.
تأمین سرویس بهداشتی موقت برای حسینیه امام (ره)، تسطیح مسیل و ایجاد رمپ برای تردد آسان‌تر و جای پارک بیشتر، فضاسازی سطح شهر، جمع‌آوری زباله و نخاله‌های ساختمانی و آماده‌باش اکیپ‌های آتش‌نشانی از مهم‌ترین تصمیمات این جلسه بود.
همچنین لکه‌گیری و مرمت خیابان‌های اصلی و حسینیه‌ها، نظافت محوطه‌های اطراف حسینیه‌ها، پیاده‌روها و سطح شهر به صورت منظم و ایاب و ذهاب عزاداران در شب‌های دهه اول از دیگر برنامه‌های شهرداری برای این ایام است.
در این راستا و برای خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم و عزاداران حسینی، مرخصی و مأموریت کلیه کارکنان شهرداری برای دهه اول محرم لغو شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول