اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

حدادی در گفت و گو با فارس:

داوری از خانواده دوومیدانی است / برای آشتیانی در بدنسازی آرزوی موفقیت می‌کنم

خبرگزاری فارس: دارنده عنوان سومی پرتاب دیسک جهان گفت: سرپرست جدید فدراسیون دو و میدانی از خانواده این رشته است و من برای این رشته روزهای خوبی را پیش بینی می‌کنم.

داوری از خانواده دوومیدانی است / برای آشتیانی در بدنسازی آرزوی موفقیت می‌کنم
احسان حدادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، پس از بازگشت از آلمان به تهران در خصوص تغییرات ایجاد شده در مدیریت فدراسیون دو ومیدانی عنوان کرد: افشین داوری از خانواده دو و میدانی است و مطمئنا برای پیشرفت این رشته خود را آماده کرده است.

وی افزود: آشتیانی سرپرست سابق انسان خوبی است اما به عنوان مسئول دو و میدانی نتوانست حرفه‌ای کار کند به درد این رشته نمی‌خورد.

حدادی گفت: امیدوارم آشتیانی در فدراسیون بدنسازی موفق باشد، شاید برای بسیاری از دو و میدانی کاران شرایط بسیار خوبی را فراهم کرده بود اما در حق من اجحاف شد. امیدوارم سرپرست جدید شرایط را برای پیشرفته همه دو و میدانی کاران فراهم سازد.

دارنده مدال برنز پرتاب دیسک جهان عنوان کرد: برایم فرقی نمی‌کند که در نهایت چه کسی رئیس فدراسیون دو و میدانی شود مهم این است که رئیس فدراسیون بتواند با مدیریتی حرفه‌ای این رشته را به جلو هدایت کند.

وی افزود: من تمرینات خود را از صبح امروز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب از سر گرفته‌ام و به زودی راهی اردوی کیش شده و پس از 20 روز برای اعزام به اردوی آفریقای جنوبی آماده خواهم شد.

حدادی در خصوص وضعیت مربی روس خود گفت: به دلیل برخی مشکلات هنوز به ایران نیامده است اما برای اعزام به اردوی آفریقای جنوبی خود را می‌رساند. مهم این است تمرینات خود را بر اساس برنامه ریزی انجام شده دنبال می‌کنم.

احسان حدادی چندی پیش برای انجام آخرین مرحله درمان کتف خود راهی آلمان شده بود برخی عنوان کرده بودند که وی به عنوان اعتراض به عملکرد آشتیانی قصد بازگشت به ایران را ندارد.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول