اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد قلعه‌گنج عنوان کرد:

برگزاری طرح آموزش خانواده برای 500 خانوار در قلعه‌گنج

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (‌ره‌) شهرستان قلعه‌گنج گفت: طرح آموزش خانواده به صورت گروهی و چهره به چهره برای 500 خانوار زیرپوشش کمیته امداد قلعه‌گنج با هدف ارتقای آگاهی برگزار شده است.

برگزاری طرح آموزش خانواده برای 500 خانوار در قلعه‌گنج
عباس مهدوی‌اصل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قلعه‌گنج اظهار داشت: در سال جهاد اقتصادی شعار و رویکرد کمیته امداد بر همت، سلامت و توانمند‌سازی در راستای صیانت از تحکیم خانواده‌ها گذاشته شده است.
وی بیان داشت: زیر‌بنای برنامه‌ریزی و توانمند‌سازی در گرو تغییر نگرش و تحول نگاه فرهنگی و بازسازی اندیشه‌ها و افکار خانواده‌ها است.
مهدوی‌اصل افزود: در برنامه‌ریزی آموزشی کمیته امداد، رشد و شکوفایی خانواده‌ها به صورت همه‌جانبه مد‌نظر است که منجر به ارتقای سطح آگاهی اعضا و سالم‌سازی خانواده می‌شود.
وی تصریح کرد: دستیابی به بحث خانواده‌محوری تنها با آموزش‌های مداوم و مستمر میسر می‌شود.
مهدوی‌اصل به عملکرد این نهاد اشاره کرد و اذعان داشت: مشاوران و کارشناسان تربیتی این مدیریت با همکاری مرکز بهداشت شهرستان در سال جاری طرح آموزش خانواده را به صورت گروهی و چهره به چهره برای 500 خانوار با هدف ارتقای آگاهی آن‌ها برگزار کردند.   
وی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) شاخه قلعه‌گنج تاکنون برای 3 هزار و 600 دانش‌آموز تحت حمایت خود امکانات و تسهیلات لازم را برای ادامه تحصیل و تقویت بنیه علمی و برای 110 دانشجو و طلبه نیز شهریه دانشگاه و حوزه را متقبل و پرداخت کرده است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول