اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گتوند:

آمار اعضای کتابخانه‌های گتوند بسیار ناچیز است

خبرگزاری فارس: فرماندار گتوند گفت: آمار 3 هزار نفری اعضای کتابخانه‌های عمومی شهرستان گتوند بسیار کم است و باید درباره توجه بیشتر به این نهاد فرهنگی از طرف مردم تلاش شود.

آمار اعضای کتابخانه‌های گتوند بسیار ناچیز است
به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، قدرت‌الله امانی‌پور عصر امروز در مراسم تجلیل از فعالان کتاب شهرستان گتوند اظهار کرد: آمار پایین اعضای کتابخانه‌های عمومی شهرستان گتوند باید افزایش یابد و این کار تنها با فعالیت فرهنگی میسر است.
وی به پیشرفت‌های این اداره در چند ساله اخیر اشاره کرد و افزود: در چند ساله اخیر و با نگاه ویژه دولت به امور فرهنگی پیشرفت‌های بسیار خوبی در این زمینه حاصل شده است که افزایش کتابخانه‌های عمومی در شهرستان گتوند از یک کتابخانه به پنج کتابخانه عمومی نمونه بارز آن است.
امانی‌پور با تاکید بر لزوم گسترش هر چه بیشتر فرهنگ کتاب و کتابخوانی‌ در جامعه عنوان کرد: در بحث ترویج کتابخوانی باید تلاش‌های بیشتری صورت پذیرد که نشریات ‌به ویژه صدا و سیما در این بین نقش عمده‌ای را دارند و البته تاکنون نیز این نقش به طور مناسبی انجام شده است.
فرماندار گتوند تصریح کرد: اداره کتابخانه‌های عمومی گتوند  باید یکی از اولویت‌های کاری خود را افزایش اعضا، قرار دهد چرا که از نظر تعداد کتاب موجود در کتابخانه‌های شهرستان مشکل خاصی وجود ندارد ولی آمار حدود 3 هزار نفری اعضا کتابخانه‌های عمومی شهرستان آمار پایینی است و باید بیش از این‌ها باشد.
رئیس شورا اداری شهرستان گتوند خاطر‌نشان کرد: شهرستان گتوند از نظر توانمندی توانایی پذیرش اعضای زیادی در کتابخانه‌ها را دارد و شرایط برای فعالیت فرهنگی در این شهرستان کاملا مهیاست ولی در این باره باید تلاشی مضاعف شود.
گتوند با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان و در 24 کیلومتری شهرستان شوشتر واقع است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول