اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

گزارش فارس از نشست فیلم "قلب سیمرغ"

نصیریان: استفاده از لهجه‌های مختلف در "قلب سیمرغ" برای طنزپردازی نیست‌

خبرگزاری فارس: وحید نصیریان کارگردان فیلم قلب سیمرغ گفت: با تاکید فراوان می‎گویم که به کارگیری لهجه‎های مختلف در این فیلم به دلیل طنزپردازی نبوده است و من به تمام لهجه‌ها احترام می‌گذارم.

نصیریان: استفاده از لهجه‌های مختلف در "قلب سیمرغ" برای طنزپردازی نیست‌
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، انیمیشن سینمایی «قلب سیمرغ» به کارگردانی وحید نصیریان و تهیه‌کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ساخته شده است و در بیست و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اکران خواهد شد.
وحید نصیریان کارگردان فیلم قلب سیمرغ درباره عوامل این انیمیشن سینمایی اظهار داشت: مهدی ابوهاشم(نویسنده)، پیام آزادی(آهنگ‌ساز)، امین قاضی(صداپیشه) و الهام پاوه‌نژاد، رضا کیانیان و حمید فرخ‌نژاد صداپیشه‌گان این انیمیشن هستند.
وی در ادامه درباره مدت زمان ساخت این انیمیشن سینمایی بیان داشت: برای ساخت این فیلم زحمات زیادی کشیده شد به طوری که من به همراه عوامل این فیلم چهار سال مشغول ساخت این فیلم بودیم و نزدیک به هفت ماه پایانی را صرف امور فنی این فیلم کردیم.
کارگردان فیلم قلب سیمرغ گفت: در ابتدای امر مخاطب خاصی را مورد نظر قرار نداده بودیم،‌ اما حالا که این فیلم به دلایل مختلفی از جمله مسائل تربیتی که این فیلم مد‌نظر دارد مخاطب آن را نوجوانان و همچنین بزرگسالان می‎دانم و تصمیم گرفتم این فیلم را به بیست و پنجمین جشنواره کودک و نوجوان بیاورم.
وی در ادامه در پاسخ به این سؤال که چرا از لهجه‎های مختلف در این فیلم استفاده شده است، بیان داشت: با تاکید فراوان می‎گویم که به کارگیری لهجه‎های مختلف در این فیلم به دلیل طنزپردازی نبوده است و من به تمام لهجه‌ها احترام می‌گذارم.
نصیریان با بیان اینکه کارم را بدون عیب و نقص نمی‎دانم اما زحمات زیادی در این باره کشیدم، تاکید کرد: ساخت فیلم قلب سیمرغ سبب شد تا تجربه خوبی پیدا کنم و من امیدوارم از این پس شاهد انیمیشن‌های سینمایی فاخری در بخش سینمای کودک و نوجوان و همچنین بزرگسال باشیم و فکر می‎کنم با این فیلم جاده‌ ساخت انیمیشن صاف و هموار شده است.
وی در ادامه با تشکر از تمام عواملی که در این فیلم به همکاری با او پرداخته بودند، گفت: چهار سال پیش که ساخت این فیلم را آغاز کردم بسیار جوان و تنومند بودم اما طی این چهار سال پیر شدم اما خیلی خوب پیر این کار شدم و با ساخت این فیلم تجربه خوبی پیدا کردم.
کارگردان فیلم قلب سیمرغ ادامه داد: در پایان ساخت این فیلم به دنبال زمان مناسبی برای اکران فیلممان بودیم که جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان بهترین زمان بود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول