اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته کتابخوانی صورت می‌گیرد؛

برگزاری مسابقه بزرگ بر کرانه غدیر در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ری گفت: همزمان با هفته کتابخوانی مسابقه بزرگ بر کرانه غدیر در جنوب تهران برگزاری می‌شود.

برگزاری مسابقه بزرگ بر کرانه غدیر در جنوب تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش علی‌اصغر قدیمی در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در شهرستان ری پرداخت و از برگزاری مسابقه بزرگ بر کرانه غدیر در جنوب تهران در راستای این برنامه‌ها خبر داد.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ری افزود: نوزدهمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی از 22 تا 29 آبان‌ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در شهرستان ری برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در راستای اهتمام به ترویج فرهنگ کتابخوانی و گسترش مطالعه با رویکرد بر سند چشم‌انداز مطالعه مفید و همچنین با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری برنامه‌های متنوعی از سوی اداره کتابخانههای عمومی شهرستان ری در طی هفته کتاب اجرا می‌شود.
قدیمی، برگزاری برگزاری کارگاه شعر و قصه در کتابخانه‌های دارای بخش کودک و ارائه خدمات اینترنتی و مقالات نمایه نشریات با تخفیف 50 درصد، مسابقه بزرگ بر کرانه غدیر ویژه شرح خطبه غدیر در سطح کتابخانه‌های عمومی و ادارات شهرستان همراه با جوایز ارزنده، انجام مسابقات آنلاین و مکتوب ماهانه، عضوگیری و تبلیغ شبکه کتابخوانان حرفه‌ای ( www.booki.ir )، رایزنی با ادارات آموزش و پرورش برای برپایی زنگ کتابخوانی در مدارس را از جمله برنامه‌های هفته کتاب وکتابخوانی در شهرستان ری عنوان کرد.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ری در ادامه با اشاره به دیگر برنامه‌های این هفته افزود: آذین‌بندی کتابخانه‌ها و نصب بنر و پوسترهای هفته کتاب، برپایی نمایشگاه تازه‌های کتاب و همچنین نمایشگاه ویژه «کتاب پایداری» در کتابخانه‌ها،‌ برگزاری نمایشگاه و فروشگاه کتاب و سایر محصولات فرهنگی چندرسانه‌ای در همه رده‌های سنی در باقرشهر، برگزاری گرامیداشت هفته کتاب ویژه کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرستان، دیدار گروهی کتابداران با فرماندار ری و تقدیر از کتابداران برتر کتابخانه‌های عمومی شهرستان نیز بخش دیگری از برنامه‌های این هفته است.
قدیم در پایان تصریح کرد: اجرای طرح نذر کتاب در کتابخانه‌ها (اهدای کتاب توسط اعضا به کتابخانه‌ها)، عضویت رایگان در هفته کتاب، هماهنگی برای بازدیدهای دانش‌آموزی مدارس از کتابخانه‌ها و برپایی ایستگاه نقاشی کودک با موضوع کتاب و کتابخوانی در کتابخانه‌ها، تقدیر از اعضا با رتبه‌های برتر کنکور و بازنشستگان فعال عضو و مادران و زنان فعال عضو بخش پایانی برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی شهرستان ری است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول