اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس:

عده‌ای فقط دم از اصولگرایی میزنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی سوء‌استفاده از اسم اصولگرایی در کشور گفت: در حال حاضر بعضی دم از اصولگرایی میزنند که سابقه درخشانی در پرونده کاری خود ندارند.

عده‌ای فقط دم از اصولگرایی میزنند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عزت‌الله اکبری ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح نهضت ملی حفظ قرآن کریم در شهرستان ساری صحبت خود را با تقاضا از مدیرکل آموزش و پرورش آغاز و اظهار داشت: اجرای طرح نهضت ملی حفظ قرآن کریم در مدارس به طور جد پیگیری شود.
وی تصریح کرد: اجرای این طرح در استان به طور عملیاتی باید پیگیری شود و از همه ظرفیت‌های استان باید در اجرای این طرح استفاده شود و از جانب نمایندگان مجلس نیز قول همکاری و مساعدت در این زمینه می‌دهم.
نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه در کشور شرایط مناسب برای آموزش قرآن کریم وجود دارد، بیان داشت: باید از فرصت ایجاد شده در کشور به نحو احسن برای حفظ اعتلای قرآن بکوشیم.
وی از شهدا به عنوان الگوهای برتر ترویج فرهنگ قرآنی یاد کرد و خاطرنشان کرد: شهدا برای احیای فرهنگ قرآن با تمام وجود تلاش کردند و در پایان نیز جان خود را در راه اعتلای قرآن فدا کردند.
اکبری در ادامه خواستار اجرای عملی طرح‌ها و منویات قرآن و ائمه در جامعه شد و تاکید کرد: تنها با بیان زبان نمی‌توان در راه ائمه و قرآن قرار گرفت بلکه مجریان طرح و مسئولان نظام باید در زبان و عمل پیرو راه ولایت باشند.
این مسئول با اشاره به برخی سوء‌استفاده از اسم اصولگرایی در کشور یاد‌آور شد: در حال حاضر بعضی دم از اصولگرایی می‌زنند که سابقه درخشانی در پرونده کاری خود ندارند و با وجود توانمندی حضور در حبهه، ولی رنگ جنگ و شهادت را ندیدند ولی دم از اصولگرایی می‌زنند.
نماینده مردم قائمشهر، جویبار و سوادکوه در مجلس ادامه داد: تنها با حرف و صحبت کردن نمی‌شود تابع ولایت فقیه بود، بلکه حامیان ولایت فقیه در کشور کسانی هستند که بیشترین خدمت را به جامعه اسلامی ایران می‌کنند.
وی خواستار ایجاد انسجام و وحدت رویه در کشور شد و یادآور شد: باید کمک کنیم تا به پشتوانه رهبری موج بیداری اسلامی در منطقه تقویت شود و پشتوانه رهبر معظم انقلاب در این رسالت و ماموریتش باشیم.
اکبری با اشاره به نامگذاری امسال به نام جهاد اقتصادی توسط رهبر معظم انقلاب ادامه داد: حکم جهاد اقتصادی رهبر باید مثل حکم جهاد و نبرد با دشمن در کشور به طور جد پیگیری شود و برای اجرایی شدن حکم جهاد اقتصادی در همه زمینه‌ها باید راهکار مناسبی اتخاذ شود.
وی در ادامه صحبت‌های خود با اعلام رضایت از عملکرد رئیس آموزش و پرورش مازندران اضافه کرد: مسئولان آموزشی باید نیروهای کیفی را برای انجام فریضه فرهنگی در آموزش و پرورش بسیج کنند و از این استعداد ایجاد شده در کشور به نحو شایسته بهره‌برداری شود.
وی با بیان اینکه در انتصاب‌های مدیران در استان دخالت نمی‌کنند خطاب به مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تاکید کرد: انتصاب‌ها در آموزش و پرورش باید در راستای این نظام آموزشی باشد و مسئولانی که در این امر به کار گیری می‌شوند باید خود را خادم مردم بدانند.
نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس در پایان با تاکید بر وحدت رویه و انسجام در کشور اذعان داشت: باید با ایجاد وحدت در راستای منویات رهبری تلاش کنیم.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول