اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

13 آبان تجلی ایستادگی در مقابل استکبار جهانیست

خبرگزاری فارس: مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: 13 آبان تجلی ایستادگی، وحدت و یکپارچگی مردم ایران در مقابل استکبار جهانی است.

13 آبان تجلی ایستادگی در مقابل استکبار جهانیست
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت‌الاسلام زین‌العابدین روحانی‌نیا 13 آبان را یکی از بزرگ‌ترین روزهای انقلاب و یکی از افتخارات تاریخی نظام در مبارزه با رژیم استکباری دانست و اظهار داشت: 13 آبان روز مبارزه با استکبار خارجی و هم تثبیت داخلی است.
وی 13 آبان ماه را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: گرامیداشت مراسم این روز یادآور حوادث و رویدادهای تاریخی و به یادماندنی در روند انقلاب اسلامی است.
روحانی‌نیا تصریح کرد: نکته مهمی که 13 آبان امسال را متمایز از سایر سال‌ها می‌کند بحث بیداری اسلامی و آشنا کردن نسل نوجوان و جوان با افکار شوم آمریکا است که سعی در کم‌رنگ جلوه دادن این روز بزرگ است.
وی همچنین با اشاره به اینکه امروز از یک طرف بحث بیداری اسلامی و نابودی دیکتاتورهای منطقه و از طرفی هم بحث وال استریت و خیزش‌های مردمی بر ضد نظام سرمایه داری مطرح است، افزود: مراسم راهپیمایی 13 آبان امسال به دلیل بیداری اسلامی از حساسیت خاصی برخوردار است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نگاه ملت به برگزاری مراسم ملی و مذهبی را نگاهی اعتقادی دانست و گفت: راهپیمایی‌ها و حضور ملت در صحنه‌های مختلف معادلات دشمن را برهم میزند و توطئه‌ها را خنثی می‌کند.
وی شرکت مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان را نشان دهنده تداوم مبارزه ملت با استکبار جهانی خواند و اظهار داشت: حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان بیعت دوباره مردم شهید پرور ایران اسلامی با شهدای انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول