اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر بورس منطقه‌ای مازندران خبر داد:

افزایش 100 درصدی حجم معامله در بورس مازندران

خبرگزاری فارس: مدیر بورس منطقه‌ای مازندران از افزایش بی‌سابقه حجم معامله بورسی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

افزایش 100 درصدی حجم معامله در بورس مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، علی جعفری شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاح تالار بورس نوشهر
اظهار داشت: این رقم در هفت ماهه نخست سال جاری به 230 میلیارد تومان رسیده است.
وی ادامه داد: بورس منطقه‌ای مازندران در زمینه توسعه فعالیت‌های فیزیکی در کشور رتبه اول را داراست و هم اکنون با افتتاح تالار نوشهر 18 شرکت کارگزاری در شهرهای استان مشغول داد و ستد سهام‌اند.
جعفری خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 90 تمام شهرستان‌های استان صاحب تالار بورس شوند. بورس مازندران از طرف دیگر برای انباشت سرمایه در استان فعالیت چشمگیری دارد.
مدیر بورس منطقه‌ای مازندران تصریح کرد: شرکت آینده سازان بهشت پارس، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه چشم‌انداز شمال، شرکت چوب و کاغذ مازندران و شرکت بزرگ حفاری شمال شرکت‌هایی بودند که در سال‌های اخیر وارد بورس شدند.
وی برگزاری کلاس‌های آموزشی رایگان برای سهامداران و علاقمندان ورود به این عرصه را از دیگر برنامه‌های بورس اوراق بهادار اعلام و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون 600 نفر در این زمینه آموزش دیده‌اند. 
جعفری حضور در دستگاه‌های دولتی، برگزاری همایش‌ها و برگزاری جلسات مختلف با مدیران صنعت از دیگر فعالیت‌های بورس منطقه‌ای استان عنوان کرد و اذعان داشت: با این مجموعه فعالیت‌ها و هماهنگی دستگاه‌های دولتی امیدواریم شاهد جهش اقتصادی استان در آینده نزدیک باشیم.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول