اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی

/هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها/

هاشمی: خصوصی سازی در ورزش به عنوان یک اصل پذیرفته شده باید پیگیری شود

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: موضوع خصوصی سازی در ورزش به عنوان یک اصل پذیرفته شده باید پیگیری شود.

هاشمی: خصوصی سازی در ورزش به عنوان یک اصل پذیرفته شده باید پیگیری شود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، سید مهدی هاشمی در نشست خبری فارس در هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در مورد وضعیت تیر اندازی ایران اظهار داشت: خوشبختانه در شرایط خوبی از لحاظ دستاوردهای مدالی قرار داریم به عنوان مثال ما در مسابقات قبلی 5 مدال طلا را به دست آوردیم که این یک پیشرفت در ورزش تیر اندازی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: تیراندازان ما درخشش خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا داشتند و فکر می‌کنم پر مدال بودن این ورزش به مسئولان ورزشی نشان داده شد. کسب 17 مدال در یک دوره از مسابقات جو ورزش کشور را به طور کلی عوض کرد.

رئیس فدراسیون تیر اندازی در پاسخ به سوالی در مورد ارزیابی‌اش از مطبوعات ورزشی عنوان کرد: متاسفانه فضای رسانه‌ای کشور به خصوص در بخش ورزشی یک مقدار نامتعادل به رشته‌ها می‌پردازد. ما باید شاخص‌هایی را از نظر سطح سلامتی و روحیه‌ای که رشته‌های ورزشی به جامعه تزریق می‌کنند و همچنین از نظر مدال آوری در نظر بگیریم.

هاشمی در مورد آکادمی تیراندازی اظهار داشت: به لطف خداوند اولین آکادمی آسیا و دومین آکادمی جهان که میزبانی‌اش به ایران داده شده است دو دوره موفق را برگزار کرده و استقبال بسیار خوبی هم از کشورهای منطقه و حتی اروپایی شده است. در اجلاس اخیری هم که در کویت برگزار شد تیر اندازی ایران مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت. 

رئیس فدراسیون تیر اندازی در پاسخ به سؤالی در مورد سطح کیفی میزبانی‌های ایران گفت: با بازدید‌هایی که در سطح مسئولان فدراسیون جهانی و آسیایی صورت گرفته است این شناخت از پتانسیل تیراندازی ایران حاصل شد و ایران به عنوان میزبان مسابقات آسیایی 2013 انتخاب شد. امیدواریم با حرکتی که آغاز شده است روند رو به رشدی را داشته باشیم. 

وی در مورد مسابقات قهرمانی آسیا که در قطر برگزار خواهد شد عنوان کرد: تلاش‌مان بر این است که با یک تیم قوی چه در اهداف ثابت و چه پروازی شرکت کنیم. با توجه به اینکه 3 سهمیه مورد نظرمان را کسب کرده‌ایم امیدوارم باز هم سهمیه‌ به دست آوریم. 

هاشمی در مورد اشتغال قهرمانان تیم ملی گفت: یک مورد مشکل برخورداری بود که خوشبختانه با مرخصی یک ساله‌ای که از فدراسیون گرفته است برطرف شده است. اما اشتغال قهرمانان به عنوان یک مشکل عمومی در جامعه وجود دارد و به هماهنگی‌های که با وزارت ورزش شده است قرار است این مشکلات به زودی حل شود. 

رئیس فدراسیون تیر اندازی در پاسخ به این سؤال که آیا بستری برای خصوصی شدن باشگاه‌ها فراهم شده است، اظهار داشت: اصلا اگر خصوصی سازی در ورزش صورت نگیرد دچار مشکل می‌شویم و این موضوع باید به عنوان یک اصل پذیرفته شده پیگیری و حل شود. 
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول