اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی

مدیرعامل باشگاه مقاومت در گفت‌وگو با فارس:

سعیدلو حمایت نکرد، امیدواریم وزارت ورزش حمایت کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه مقاومت گفت: علی سعیدلو در دوران حضور در سازمان تربیت‌بدنی هیچ حمایتی از ما نکرد و امیدواریم مسئولان وزارت ورزش این کار را انجام دهند.

سعیدلو حمایت نکرد، امیدواریم وزارت ورزش حمایت کند
هدایت‌الله کوثری با حضور در غرفه خبرگزاری فارس در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها درباره فعالیت‌های این باشگاه گفت: باشگاه مقاومت با کمترین بضاعت و کمترین حمایت در یازده رشته ورزشی در لیگ‌های برتر حضور دارد.

وی ادامه داد: در مسابقات آسیایی گوانگجو ۱۴ نفر از کاروان اعزامی از باشگاه مقاومت بودند و در رشته آقایان نفراتی مانند امیر مهدی‌زاده و محمدمحسن سیفی مدال‌آورانی بودند که در باشگاه مقاومت حضور داشتند اما هیچ فدراسیون و مسئول ورزشی حتی از طریق تلفن از ما تشکر نکرد.

کوثری تصریح کرد: این کم لطفی به دوران مدیریت علی سعیدلو در سازمان تربیت‌بدنی برمی‌گردد. من در آن زمان نیز صحبت‌هایی مطرح کردم و آقای سعیدلو گله کرد که چرا انتقاد کرده‌ام. این در حالی بود که درخواست‌های مالی ما که مصوبه جلسات بود به ما تعلق نگرفت.

مدیرعامل باشگاه مقاومت اظهار داشت: هیچ‌گونه حمایت مالی و معنوی از سوی مسئولان صورت نگرفته است. هر زمان از سعیدلو تقاضای برگزاری جلسه می‌کردیم یا می‌گفتند در سفر هستیم و یا جلسه داریم و رسیدگی می‌کنیم اما هیچ اتفاقی نیفتاد.

کوثری یادآور شد: آقای سعیدلو قبول کرد که ۵۰ درصد از هزینه‌های تیم‌های لیگ برتری و سوپرلیگ باشگاههای مقاومت را پرداخت کند ولی این موضوع تا به امروز تحقق پیدا نکرده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با عباسی صحبت کرده یا خیر، گفت: هنوز موفق به این کار نشدم اما وی را فرد منطقی می‌بینم در سفر به ایلام وی گفتند مسائل را پیگیری می‌کنم و ما هم امیدواریم اتفاق مثبتی رخ دهد.

کوثری اضافه کرد:‌در تیم فوتبال نوجوانان که علی دوستی هدایت آن را برعهده دارد ۶ بازیکن از باشگاه مقاومت داریم و در سایر تیم‌ها نیز چنین موضوعی دیده می‌شود انتظار داریم مسئولان وزارت ورزش توجهی ویژه‌ای به باشگاه مقاومت داشته باشند و ورزشکاران قهرمان بسیجی را حمایت کنند.

وی یادآور شد: ۴۳۵ نفر ورزشکار حرفه‌ای در لیگ‌های برتر از باشگاه مقاومت حضور دارند و می‌توانم بگوییم که هیچ باشگاهی از چنین نیروی انسانی برخوردار نیست.

مدیرعامل باشگاه مقاومت تأکید کرد: این قول را می‌دهم که از پایگاههای استعدادیابی که فعالند در صورت حمایت نخبگان ورزشی بیشتری را تحویل جامعه ورزشی ایران بدهیم. ما هم‌اکنون ۳۲ پایگاه استعدادیابی داریم و قرار است در برنامه ۵ ساله پنجم یعنی تا سال ۹۴ این پایگاهها به ۱۱۰ پایگاه افزایش پیدا کند.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول