اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

/حاشیه رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا- تهران /

حضور ساکی‌زاده و رئیس فدراسیون پرورش اندام در محل رقابت‌ها

خبرگزاری فارس: در دومین روز برگزاری رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا مسئولان ورزش کشورمان در محل برگزاری این مسابقات حضور یافتند.

حضور ساکی‌زاده و رئیس فدراسیون پرورش اندام در محل رقابت‌ها
به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، صبح امروز و با آغاز دومین روز از رقابت‌های قهرمانی تیراندازی با کمان آسیا سرانجام مسئولان ورزشی ایران در محل برگزاری‌ رقابت‌ها حاضر شدند تا از این رقابت‌ها بازدید کنند.

ساکی‌زاده معاون وزارت ورزش و جوانان به همراه ناصر پورعلی‌فرد، رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از افرادی بودند که با حضور در سایت مجموعه ورزشی آزادی رقابت‌ها را از نزدیک تماشا کردند.

این اقدام در حالی صورت گرفت که نه در مراسم افتتاحیه و نه در روز نخست رقابت‌ها هیچ یک از مسئولان ورزشی کشورمان در مراسم حضور نداشتند و تنها 3 سفیر از کشورهای شرکت کننده در مراسم افتتاحیه حاضر شدند.

* با آغاز دومین روز از برگزاری‌ رقابت‌ها چمن‌های مصنوعی زمین تمرین رقابت‌ها همچنان در حال پهن شدن هستند و کارگران و عوامل اجرایی رقابت‌ها تمام سعی خود را می‌کنند تا پایان امروز این کار انجام شود اما همچنان وجود لودرها و کامیون‌ها به همراه مصالح ساختمان در محل پارکینگ رقابت‌ها که مجاور زمین تمرین است خودنمایی می‌کند.

* دو اسکوربرد رقابت‌ها در دو طرف زمین مسابقات برخلاف روز گذشته فعال هستند و نتایج و رقابت‌ها را به صورت زنده برای علاقمندان پخش می‌کنند. برای انجام این کار تیمی از فیتا (فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان) به کشورمان سفر کرده است تا این رقابت‌ها به صورت حرفه‌ای فیلمبرداری و پخش شود.

* در روز دوم رقابت‌ها نسبت به روز گذشته هوا سردتر شده و باد شدیدی می‌وزد که این باد رقابت تیراندازان و عوامل اجرایی را با مشکل مواجه کرده است.

* با توجه به تعطیلی امروز تهران تماشاگران بیشتری خود را به محل برگزاری رقابت‌ها رسانده تا این مسابقات را از نزدیک تماشا کنند.
همچنین داوطلبانی که برای هر چه بهتر انجام شدن این مسابقات در محل برگزاری مسابقات حضور دارند زمانی که تیراندازان کشورمان تیرهای خود را با موفقیت به هدف می‌زدند با شدت کمانداران ایرانی را تشویق می‌کردند. داوطلبانی که در این رقابت‌ها به عوامل اجرایی کمک می کنند عمدتا دخترهای نوجوانانی هستند که با لباس‌های متحد‌الشکل به انجام این کار مشغول هستند.

* پس از پخش آهنگ‌های عربی که روز گذشته در محل برگزاری رقابت‌ها باعث تعجب افراد حاضر در محل مسابقات شده بود امروز تنها آهنگ‌های حماسی ایرانی پخش می‌شود.

* خبرنگاران زیادی از رسانه‌های مختلف در محل برگزاری هفدهمین دوره رقابت‌های تیراندازی با کمان حضور دارند و مسابقات را مورد پوشش خبری و تصویری قرار دهند البته گفتنی است که مکان مشخصی برای اصحاب رسانه در این رقابت‌های وجود ندارد و تنها یک سوله که در آن کارهای اداری و عوامل اجرایی در آن حضور دارند به خبرنگاران اختصاص یافته است.
همچنین با آغاز دومین روز مسابقات همچنان از اینترنت خبری نیست و خبرنگاران در این مورد با مشکل مواجه هستند.

* افرادی که قرار است در مراسم اهدای مدال‌ها شرکت کنند به صورت جالب توجهی مراسم اهدای مدال‌ها را تمرین می‌کنند.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول