اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی دانشگاه صنعتی شریف تهران؛

ساختمان‌ساز مازندرانی آپارتمان‌ساز برتر کشور شد

خبرگزاری فارس: ساختمان‌ساز مازندرانی در دومین جشنواره برترین‌های صنعت ساختمان کشور که توسط دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد به عنوان آپارتمان‌ساز برتر کشور معرفی شد.

ساختمان‌ساز مازندرانی آپارتمان‌ساز برتر کشور شد
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، عبدالله صالحی ساختمان‌ساز آملی در دومین جشنواره برترین‌های صنعت ساختمان کشور که توسط دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد به عنوان آپارتمان‌ساز برتر معرفی شد.
عبدالله صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با بیان اینکه باید بافت‌های قدیم شهری به بافت‌های جدید پیوند داده شوند، گفت: طرح‌های عمرانی باید با شیوه‌های نوین روز دنبال شوند و در این زمینه نیاز به ایده‌های نو داریم.
وی با اشاره به همایش برترین‌های صنعت ساختمان و عمران در کشور یادآور شد: دومین جشنواره برترین‌های صنعت ساختمان توسط دانشگاه صنعتی شریف در تهران برگزار شد.
صالحی تصریح کرد: امسال همایش صنعت عمران و ساختمان بر اساس ارزیابی در هشت آیتم نفرات برتر خود را شناخت.
وی افزود: این همایش در قالب آپارتمان سازی، هتل سازی، ویلاسازی، گردشگری، ساختمان و انبوه‌سازی برپا شد که توانستم در بخش آپارتمان سازی با توجه به کسب امتیازات لازم به این مهم دست پیدا کنم.
وی با اشاره به اینکه این ارزیابی در بخش آپارتمان‌سازی با سنجش نوع فناوری، پدیده نوآوری، استفاده از ابزارآلات نوین، نوع طراحی و استفاده از مصالح مورد نیاز صورت گرفت.
انبوه‌ساز و آپارتما‌ن‌ساز برتر کشور یادآور شد: هیئت داوران این دوره از رقابت‌های صنعت ساختمان را طراحان برج میلاد، مهندسان مجرب کشور و اساتید دانشگاه صنعتی شریف که مسئول برگزاری این همایش بودند، تشکیل دادند.
صالحی با اشاره به دیگر افتخارات خود در عرصه ساختمان‌سازی گفت: در سال 1385 ششمین همایش صنعت ساختمان در تبریز برگزار شد که توانستم به عنوان انبوه‌ساز برتر کشور معرفی شوم.
وی با تاکید اینکه 20 سال در عرصه ساخت وساز و ساختمان‌سازی فعالیت دارد، تصریح کرد: سعی دارم تلاش‌هایم برگرفته از اعتماد و مبتنی بر مشتری‌مداری باشد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول