اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/نخستین شکست خارج از خانه تراکتور سازی/

رکوردی که از دست رفت/تراکتور تهاجمی‌ترین تیم لیگ برتر

خبرگزاری فارس: تراکتورسازی به همراه شهرداری تبریز تنها تیم‌های بودند که در رقابت‌های لیگ برتر در فصل جدید در دیدارهای خارج از خانه شکستی را تجربه نکرده بودند.

رکوردی که از دست رفت/تراکتور تهاجمی‌ترین تیم لیگ برتر
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم تراکتورسازی تبریز نخستین شکست خارج از خانه خود را در اصفهان تجربه کرد، دقیقا همان شهری که نخستین پیروزی این تیم را در فصل جدید مقابل ذوب آهن رقم خورد.
در حالی که سپاهان به شدت در بحران اختلافات بین سرمربی  و بازیکنان نامی این تیم می‌سوخت، کار تراکتورسازی در اصفهان برای کسب حداقل یک تساوی مشکل به نظر نمی‌رسید.
اختلافات در اردوی طلایی پوشان دیار زاینده رود، کنار گذاشتن لوکا بوناچیچ  را به دنبال داشت تا قنبری هدایت این تیم را برای بازی حساس تیمش مقابل تراکتورسازی بر عهده داشته باشد.
برخلاف تصور همگان تیم سپاهان در همان 15 دقیقه نخست با دو گل از تراکتورسازی پیش افتاد و در 75 دقیقه  باقیمانده بازی  تنها یک بار دروازه‌اش را گشوده شده دید تا در نهایت سپاهان اصفهان  با نتیجه دو بر یک بر تیم تراکتورسازی پیروز شود.
 
هت تریک سپاهان مقابل تراکتورسازی تبریز
سپاهان اصفهان با پیروزی بر تیم تراکتورسازی سومین پیروزی متوالی خود مقابل این تیم تبریزی را جشن گرفت.
سپاهان هر دو بازی سال گذشته خود را مقابل تراکتورسازی به پیروزی رسیده بود. برد یک بر صفر در اصفهان و سه بر یک در تبریز.
دو تیم در لیگ برتر در مجموع هفت بار به مصاف هم رفته‌اند که تنها برد تراکتورسازی در سال 1380 در اصفهان با گل محمد فرشباف شکل گرفته است. دو تساوی و چهار برد برای سپاهان بیلان ضعیف  سرخپوشان تبریزی در مصاف قهرمان فصل گذشته لیگ برتر است.
 
رکوردی که از دست رفت
تراکتورسازی به همراه شهرداری تبریز تنها تیم‌های بودند که در رقابت‌های لیگ برتر در فصل جدید در دیدارهای خارج از خانه شکستی را تجربه نکرده بودند.
تراکتور در بازی‌های خارج از خانه خود ذوب آهن اصفهان، استقلال تهران و داماش گیلان را مغلوب کرده بود و در مقابل نفت آبادان  به تساوی سه برسه دست یافته بود.
با شکست تراکتورسازی مقابل سپاهان در اصفهان، رکورد شکست ناپذیری در بازی‌های خارج از خانه  تا هفته دهم به تیم شهرداری تبریز رسید.
 
تراکتور تهاجمی‌ترین تیم لیگ برتر
هر چند گل فلاویو لوپز برای فرار از شکست تراکتورسازان کافی نبود، اما این گل روند گلزنی تهاجمی‌ترین تیم لیگ برتر را حفظ کرد.
تراکتورسازی به همراه استقلال تهران تنها تیم‌های لیگ برتری هستند که در هر 10 بازی خود گلی به ثمر رسانده‌اند. البته تیم تراکتورسازی با 23 گل زده تهاجمی‌ترین خط حمله لیگ برتر را به خود اختصاص داده و استقلال تهران با 18 گل زده دومین تیم هجومی لیگ برتر است.
 
 
غفلت تیم‌های صدر جدول- صدرنشین نفت تهران
از غفلت تیم‌های صدر جدول تیم نفت تهران حداکثر استفاده را کرده و با پیروزی بر تیم مس سرچشمه به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.
تراکتورسازی تیم اول جدول به سپاهان باخت استقلال تهران در مقابل راه‌آهن به تساوی رضایت داد و صبا نیز در خانه خود مغلوب ذوب آهن شد.
با نتایج فوق تیم نفت تهران به صدر جدول صعود کرد، استقلال در همان رده دوم خود باقیماند، تراکتورسازی از صدر جدول به رده سوم سقوط کرده و صبای قم نیز در پله چهارم قرار گرفت.
 
آمار صدرنشینان لیگ برتر
نفت تهران برای اولین بار در لیگ یازدهم در صدر جدول قرار گرفت.
صدرنشین 10 هفته لیگ برتر فوتبال کشور به شرح زیر است:
هفته اول:سایپای البرز
هفته دوم: سایپای البرز
هفته سوم: صبای قم
هفته چهارم: صبای قم
هفته پنجم: استقلال تهران
هفته ششم: تراکتور سازی تبریز
هفته هفتم: استقلال تهران
هفته هشتم: استقلال تهران
هفته نهم: تراکتور سازی تبریز
هفته دهم: نفت تهران
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول