اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلفچگان:

سلفچگان باید در بعد فرهنگی و اقتصادی پیشرو باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه سلفچگان گفت:‌ ما تلاش داریم همانگونه که سلفچگان در بعد اقتصادی پیشرو است، در بعد فرهنگی و اعتقادی نیز پیشرو باشد و امیدواریم که حمایت‌های لازم صورت گیرد.

سلفچگان باید در بعد فرهنگی و اقتصادی پیشرو باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام سید‌محمود میرقیصری ‌در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان قم که در سفر استاندار قم به بخش سلفچگان برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم که همه با تلاش در راه خدمت‌رسانی به مردم زمینه را برای ظهور حاکمیت مطلق اسلام فراهم شود.
وی با اشاره به سفر استاندار قم به بخش سلفچگان تاکید کرد: در سفر قبلی استاندار قم به بخش سلفچگان 12 میلیارد تومان به صورت مستقیم و 17 میلیارد تومان به صورت غیرمستقیم اختصاص داده شد و شاهد خیرات و برکات این سفر بودیم.
امام جمعه سلفچگان گفت: مصوبات سال گذشته با صورت جدی پیگیری شده است و امیدواریم که سفر دور دوم استاندار قم به بخش نیز دارای خیر و برکات باشد.
وی با اشاره به اینکه استاندار روحانی قم به نوعی در استان نماینده دولت و مقام معظم رهبری هستند، اضافه کرد: امیدواریم که خداوند توفیقات کامل عنایت کرده تا تمام بخش‌های استان مورد توجه قرار گرفته و مشکلات آنان برطرف شود.
میرقیصری گفت: امیدواریم که بتوانیم با مسئولان منطقه همکاری خوبی داشته باشیم و تلاش خواهیم کرد که در خدمت منطقه باشیم.
وی افزود: ما نیز تلاش می‌کنیم نسبت به گسترش فعالیت‌های فرهنگی، اعتقادی و دینی اهتمام لازم را داشته باشیم.
امام جمعه سلفچگان ضرورت توجه به نسل جوان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: باید فعالیت چشمگیری در این منطقه در زمینه جذب جوانان و نوجوانان قرار گیرد.
وی تاکید کرد: ما تلاش داریم همانگونه که سلفچگان در بعد اقتصادی پیشرو است، در بعد فرهنگی و اعتقادی نیز پیشرو باشد و امیدواریم که حمایت‌های لازم صورت گیرد.
میرقیصری اضافه کرد: باید جوانان را به مساجد و کارهای فرهنگی سوق دهیم و شاهد هستیم که در روستاهای این بخش کارهای فرهنگی خوبی انجام شده است ولی باید حمایت‌ صورت گیرد.
وی در پایان با اشاره به راه‌اندازی حوزه علمیه در دیگر بخش‌های استان تاکید کرد: اگر مساعدت‌های لازم صورت گیرد می‌توان حوزه علمیه را در بخش سلفچگان راه‌اندازی کنیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول