اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد:

پرداخت 3 میلیارد ریال برای بیمه مددجویان خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی از پرداخت 2 میلیارد و 756 میلیون ریال برای بیمه درمانی مددجویان کمیته امداد این استان خبر داد.

پرداخت 3 میلیارد ریال برای بیمه مددجویان خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی، امان‌الله حسین‌پور اظهار داشت: هم‌اکنون 19 هزار مددجو زیرپوشش بیمه درمانی کمیته امداد است که این مددجویان ساکن شهر و افراد با جمعیت بالای20 هزار نفر هستند.
وی با بیان اینکه این نهاد از ابتدای سال تاکنون مبلغی بالغ بر 2 میلیارد و 756 میلیون ریال بابت حق بیمه آن‌ها پرداخت کرده، گفت: متأسفانه بیمه درمانی روستاییان و بیمه برخی از مددجویان که جمعیت شهر آنان پایین‌تر از 20 هزار نفر است از عهده کمیته امداد خارج شده به طوری که اکنون مددجویان روستایی از بیمه اداره خدمات درمانی استان برخوردار هستند. 
حسین‌پور تصریح کرد: این نهاد همچنین در طی سال جاری برای هزینه‌های درمانی برخی از مددجویان روستایی و غیر تحت پوشش  مبلغی بالغ بر 600 میلیون ریال هزینه کرده است.
وی در خصوص دستگیری ایتام توسط خیرین اظهار داشت: در حال حاضر 9 هزار و 711 یتیم تحت حمایت این نهاد است که 7 هزار و 384 نفر از آنان توسط 15 هزار و 235 حامی حمایت می‌شوند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی همچنین از اهدای 535 سری جهیزیه به نوعروسان و اهدای 145 سری هدیه ازدواج به تازه دامادها خبر داد و افزود: طی امسال مبلغی بالغ بر 5 میلیارد و 509 میلیون ریال برای جهیزیه و هدیه ازدواج این زوجین هزینه  شده است.  
وی با بیان اینکه در طی چهار ماهه امسال نیز مردم نیکوکار مبلغی بالغ بر 11 میلیارد و 613 میلیون ریال با شرکت در برنامه‌های مختلف کمیته امداد به محرومان کمک کردند گفت: این کمک‌ها در قالب صدقات، اکرام ایتام، زکات و سایر  برنامه‌های این نهاد بوده است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول