اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بنیاد شهید آذربایجان‌شرقی:

تخصیص بودجه‌های فرهنگی با دقت‌نظر بیشتر صورت گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی گفت: تخصیص بودجه‌های فرهنگی با دقت‌نظر بیشتر صورت گیرد تا ادارات بتوانند به رسالت فرهنگی خود عمل کنند.

تخصیص بودجه‌های فرهنگی با دقت‌نظر بیشتر صورت گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بهلول نعمتی ظهر امروز در جلسه کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ادارات در زمینه فعالیت‌های فرهنگی مورد توجه جدی قرار نگرفته‌اند، بیان کرد: بخشی از 13 دستگاهی که در زمینه تخصیص بودجه فرهنگی و اجتماعی در اولویت هستند، جزو ادارات رسمی نیستند.
وی بیان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران طرح‌های فرهنگی متعددی دارد که بخشی از این طرح‌ها نیز هزینه‌هایی را به خود اختصاص داده و به عبارت دیگر پیش هزینه‌هایی به امید همکاری استان صورت گرفته است.
نسرین پیرسمساری مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب تبریز گفت: امسال موضوع پوشش اسلامی به صورت مثبت مشاهده می‌شد و وضعیت پوشش به نسبت سال‌های قبل بهتر بود.
وی یادآور شد: در نمایشگاه کتاب امسال وضعیت فروش بن کتاب سخت‌تر از سال‌های قبل بود و صف‌های طولانی در راستای خرید بن کتاب مشاهده می‌شد.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی یادآور شد: وضعیت فرهنگی نمایشگاه کتاب امسال به نسبت سال‌های قبل بهتر بود و برنامه‌های جانبی خوبی نیز اجرا شد.
عزیز جوانپور رئیس مرکز تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تبریز نیز با انتقاد از عدم حضور برخی ناشران برتر در نمایشگاه کتاب تبریز بیان کرد: عدم حضور ناشران برجسته در این نمایشگاه می‌تواند بار فرهنگی این نمایشگاه را کاهش دهد.
انتهای پیام/م30
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول