اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون رئیس جمهور:

جذب نیرو از طریق شرکت‌های خدماتی خلاف است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور گفت: جذب نیرو توسط دستگاه‌ها از طریق شرکت‌های خدماتی خلاف قانون است.

جذب نیرو از طریق شرکت‌های خدماتی خلاف است
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، لطف‌الله فروزنده پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری خراسان شمالی اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران و برای حذف اجحاف به کارکنان قراردادی مقرر شده تا ارتباط کاری این افراد با دستگاه‌ها صرفاً از طریق خود دستگاه‌ها انجام شود.
وی با بیان اینکه برای این‌گونه افراد در دستگاه‌ها تنها قرارداد فرد و دستگاه‌های دولتی معتبر خواهد بود، تصریح کرد: دیوان محاسبات باید اجرای این مصوبه دولت را در استان‌ها کنترل کند.
فروزنده در بخش دیگری با اشاره به برنامه تحولی معاونت مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری برای دستگاه‌ها توضیح داد: بر همین اساس 10 برنامه تعریف شده که اگر مدیران آن را در حوزه کاری خود اجرا کنند، یقیناً نظام اداری کشور متحول می‌شود.
وی دورکاری، ایجاد و گسترش دفاتر پیشخوان دولت، تمرکز زدایی، آموزش کارکنان، جابه‌جایی نیروی انسانی و کسب رضایتمندی مردم از جمله برنامه‌هایی عنوان کرد که برای اجرا توسط ادارات طرح‌ریزی شده است.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تصریح کرد: اجرای این برنامه‌های تحولی مورد تاکید مقام معظم رهبری و ریاست جمهور نیز بوده است.
وی وظیفه استان‌ها در اجرای این برنامه‌های تحولی را مهم خواند و گفت: با تحقق این برنامه‌ها شاخص‌های مختلف در دستگاه‌ها ارتقا یافته و سطح رضایتمندی نیز بیش از پیش افزایش خواهد یافت.
فروزنده همچنین بر تشکیل هیئت‌های تخلفات در دستگاه‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: در این هیئت‌ها باید با کارکنان متخلف برخورد و نظارت‌ها افزایش یابد.
وی همچنین راه‌اندازی میز خدمت در تمامی دستگاه‌های اداری و اجرایی را ضروری عنوان کرد و گفت: در این میز خدمت باید یکی از معاونان دستگاه‌های مربوطه با استقرار در این طبقه، پاسخگوی مشکلات اربابان رجوع باشند.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور همچنین بسیاری از تخلفاتی که از سوی مدیران و کارکنان دستگاه‌های اداری و اجرایی رخ می‌دهد را به دلیل عدم آگاهی آنان از تخلف عنوان کرد.
وی اظهار داشت: چنانچه خود کنترلی و وجدان کاری در نیروهای شاغل در دستگاه‌های اداری و اجرایی نظام وجود داشته باشد، تخلفی رخ نخواهد داد.
فروزنده در بخش دیگری از سخنان خود در نشست شورای اداری خراسان شمالی با اشاره به نوپا بودن این استان، بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها در بخش نیروی انسانی تاکید کرد.
وی گفت: مجوزهای مربوط به جابه‌جایی نیروها در دستگاه‌ها در صورت لزوم به استاندار واگذار شده است.
نشست شورای اداری خراسان شمالی در تالار اجتماعات حافظ بجنورد برگزار شد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول