اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه کرامت صورت گرفت؛

برگزاری بزرگداشت امامزاده فضل‌بن موسی‌ در جهرم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم از برگزاری یادمان بزرگداشت امامزاده فضل‌بن موسی‌بن جعفر (ع) همزمان با دهه کرامت در این شهرستان خبر داد.

برگزاری بزرگداشت امامزاده فضل‌بن موسی‌ در جهرم
عنایت‌الله زمانی فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: مراسم بزرگداشت امامزاده فضل‌بن موسی‌بن جعفر (ع) همزمان با دهه کرامت که دهه بزرگداشت امامزادگان نامگذاری شده است در صحن و سرای آن امامزاده جلیل‌القدر برگزار شد.
وی افزود: آستان مقدس امامزاده فضل‌بن موسی‌بن جعفر (ع) از جمله امامزادگان صاحب کرامت استان فارس و شهرستان جهرم است که مورد توجه اقشار مختلف مردم بوده و روزانه شاهد حضور زائران و ارادتمندان به ساحت اهل بیت (ع) است.
دبیر شورای فرهنگ عمومی جهرم با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت این امامزاده جلیل‌القدر گفت: آیین غبارروبی و شست‌وشو با گلاب ناب جهرم توسط مردم و مسئولان از جمله برنامه‌های این مراسم بود.
زمانی فرد با بیان برگزاری جشن‌های میلاد امام رضا (ع) در جوار حرم امامزاده فضل‌بن موسی (ع) جهرم خاطرنشان کرد: مولودی‌خوانی، شعرخوانی، نورافشانی و تبیین شخصیت نورانی امام رضا (ع) توسط نماینده ولی فقیه و امام جمعه جهرم در شب میلاد هشتمین گوهر آسمان ولایت و امامت و در جوار حرم مطهر فضل‌بن موسی (ع) انجام می‌شود.
وی همچنین از اجرای برنامه‌های جشن و شادی در 40 کانون فرهنگی هنری مساجد جهرم همزمان با میلاد حضرت امام رضا (ع) خبر داد و گفت: 20 نفر از هنرمندان جهرمی در رشته هنرهای تجسمی به منظور شرکت در اختتامیه هشتمین جشنواره امام رضا (ع) به شهرستان شیراز اعزام شدند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول