اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

فضا را برای ملیپوشانی که دوران سربازی را می‌گذرانند فراهم کرده‌ایم

حسن‌پور: نیروی زمینی حتما در لیگ برتر کشتی آزاد شرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی ارتش گفت: در فصل جدید لیگ برتر کشی آزاد حتما شرکت خواهیم کرد.

حسن‌پور: نیروی زمینی حتما در لیگ برتر کشتی آزاد شرکت می‌کند
مرتضی حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، درباره حضور تیم نیروی زمینی ارتش در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد عنوان کرد: در این باره مذاکرات خوبی را با یزدانی‌خرم، رئیس فدراسیون کشتی داشته‌ایم. هدف ما این است که در لیگ شرکت کنیم و حتما این کار را انجام می‌دهیم.
 
وی ادامه داد: تیم خوبی داریم و برنامه خوبی هم برای کشتی‌گیران تیم داریم. نفرات ملی‌پوش زیادی را در ترکیب تیم داریم و اگر در وزنی هم احساس کمبود کنیم از کشتی‌گیران دیگر استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: هدف ما از حضور در لیگ برتر میدان دادن به جوانان و نفرات ملی‌پوشی ‌است که دوران سربازی را می‌گذرانند تا بین دوران قهرمانی آنها وقفه نیفتد.

حسن‌پور خاطر نشان کرد: نفراتی مانند حسن رحیمی که امسال مدال برنز جهان را گرفت، 2 سال در نیروی زمینی کشتی گرفت و شاید اگر این تیم نبود، دوران سربازی به کشتی قهرمانی این کشتی‌گیر لطمه می‌زد، اما این فضا برای ملی پوشان فراهم شده است که به آنها کمک می‌کند از تمرینات دور نباشند و پس از سربازی هم همچنان مدعی باشند. ما هم تا حد ممکن شرایط را برای قهرمانان فراهم می‌کنیم.
انهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول