اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور خدام بارگاه امام رضا(ع)؛

جشن زیر سایه خورشید در دشتستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور خدام بارگاه امام رضا(ع)، جشن زیر سایه خورشید در دشتستان برگزار شد.

جشن زیر سایه خورشید در دشتستان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، پیش از ظهر امروز و در آستانه میلاد امام هشتم امام رضا(ع) جشن زیر سایه خورشید با حضور سه نفر از خدام حرم رضوی در مصلای شهر برازجان مرکز دشتستان برگزار شد.
فرماندار دشتستان در این مراسم  ضمن خیر مقدم به خدام گرامی بارگاه امام رضا(ع) اظهار داشت: خدام گرامی با حضور پرخیر خود در جای‌جای میهن اسلامی در اشاعه فرهنگ ولایت و ولایت‌مداری به جامعه اسلامی برکت می‌بخشند.
غلامحسین خسروی افزود: مردم دشتستان عاشق ائمه اطهار(ع) هستند و به امام رضا(ع) عشق می‌ورزند و امیدوار هستیم بتوانیم دین خود را به ائمه ادا کنیم.
امام جمعه موقت بوشهر نیز در این آیین به معرفی و تبیین القاب و کنیه‌های امام رضا(ع) و فضائل و کرامات و آداب زیارت آن حضرت پرداخت.
حجت‌الاسلام جواد اسماعیلی‌نیا یادآور شد: امام هشتم بدلیل اینکه کاملا راضی به رضای خدا و تسلیم محض و بی چون و چرای حضرت حق بود به رضا شهرت یافت.
وی گفت: این سیره تسلیم امر و مشیت خداوند بودن امام رضا(ع)، درس بزرگی برای ما شیعیان و پیروان حضرت است که در برابر خواست خدا مطیع و راضی باشیم.
امام جمعه موقت بوشهر تصریح کرد: گسترش فرهنگ والای اسلامی و ترویج فرهنگ ولایت‌مداری از وظایف مسئولان است و همه باید در این راستا اهتمام و.رزیم.
اسماعیلی‌نیا بیان داشت: دشمنان با شیوه‌های مختلف به دنبال تضعیف ارزش‌های اسلامی و انسانی هستند و روحانیون و علما و مسئولان باید با فرهنگ‌سازی در برابر دشمنان بایستند.
در ادامه برنامه با مدیحه‌سرایی و خاطره‌گویی خدام امام رضا(ع) ادامه یافت.
در این مراسم ضمن تقدیر از ائمه جمعه شهرستان دشتستان در برپایی نماز در حوزه‌های مختلف آموزشی و اجتماعی  از 350 نفر از فعالان عرصه نماز در شهرستان دشتستان نیز  تجلیل شد.
خادمین حرم امام رضا(ع) همچنین با خانواده شهید گنجی، شهید سفیر فرهنگی ایران در پاکستان و همچنین با خانواده شش شهید، شهیدان حسینی‌مقدم دیدار کردند.
خادمین همچنین با حضور در بیمارستان 17 شهریور برازجان با بیماران بستری در این بیمارستان ملاقات کردند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول