اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تکرار/ابراهیم قاسم‌پور:

شاید مسئولان خوزستانی مرا نمی‌شناسند/منظور من داوری که محروم کرده بودند، نبود

خبرگزاری فارس: سرمربی داماش در پاسخ به این سؤال چرا در فوتبال خوزستان از شما که اهل این استان هستید، استفاده نمی‌شود گفت: شاید مدیران فوتبالی این استان مرا نمی‌شناسند.

شاید مسئولان خوزستانی مرا نمی‌شناسند/منظور من داوری که محروم کرده بودند، نبود
به گزارش خبرگزاری فارس، ابراهیم قاسم‌پور پس از تساوی یک بر یک مقابل شاهین بوشهر اظهار داشت: بازی در این شرایط سخت آب و هوایی و فشار تماشاگران بسیار دشوار بود و اگر این مشکلات در این بازی وجود نداشت بازیکنان‌مان می‌توانستند برنده باشند.

وی در مورد ارائه فوتبال زیبا گفت: به فوتبال زیبا اهمیت زیادی می‌دهم، اما در فوتبال ایران این موضوع چندان مهم نیست و اگر با بازی زیبا در پایان نتیجه نگیرید باید کارتان را رها کنید. متاسفانه مدیران ما هم به فوتبال زیبا اهمیت نمی‌دهند و تنها به فکر نتیجه هستند.

سرمربی داماش گیلان در مورد حرکت بازیکن این تیم پس از به ثمر رسیدن گل مقابل نیمکت شاهین عنوان کرد: به نظر من عسگری کار خاصی انجام نداد و تنها هیجان زیادی داشت. من همانند سایر مربیان نیستم که در گوش بازیکن خود بزنم و یا شخصیت او را مقابل سایرین خرد کنم.

قاسم‌پور در پاسخ به این سؤال چرا در فوتبال خوزستان از شما که اهل این استان هستید، استفاده نمی‌شود گفت: شاید مدیران فوتبالی این استان مرا نمی‌شناسند و به همین علت در آنجا مشغول به کار نیستم.

وی در مورد اظهارات خود در مورد داوری که تخلف کرده بود، گفت: صحبت‌های من در مورد شخصی که کمیته داوران او را متخلف اعلام کرده است نبود و به علیپور، دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای هم گفتم که منظور من این داور نبوده است.

سرمربی داماش گیلان تاکید کرد: با محروم کردن کسی کاری پیش نمی‌رود و باید پیشگیری شود تا اینکه بخواهیم کسی را پس از تخلف تنبیه یا محروم کنیم.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول