اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زارعی‌ در همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی:

جبهه پایداری تقابلی با ‌اصولگرایان ‌ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ‌جبهه پایداری در برابر هیچ تشکل اصولگرا قرار نگرفته و مکمل تمام دستگاه‌های انقلابی و مردمی است.

جبهه پایداری تقابلی با ‌اصولگرایان ‌ندارد
‌به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی اصغر زارعی‌ در همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان فارس اظهار داشت: مجلس نهمی باید تشکیل شود که به مراتب از مجلس هشتم پربارتر بوده و اگر در آینده با فتنه جدیدی رو به رو شود، قاطع‌تر از گذشته با آن برخورد کند.
زارعی خاطرنشان کرد: خدماتی که در دولت نهم روی داده نوعی رضایتمندی را از سوی مردم نسبت به نظام به وجود آورده است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به دلیل رضایتمندی مردم شاهد حضور 85 درصدی پای صندوق‌ها رای بودیم که نشان از تائید مسیر انقلاب و نظام از سوی مردم است.
وی اضافه کرد: به دلیل دلبستگی و حضور اقشار جامعه در انتخابات باعث افزایش فشار و تحریم‌های سنگین اقتصادی دشمن علیه ایران اسلامی هستیم.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استکبار به ویژه دشمنان داخلی با انسجام ملی و تبعیت مردم از ولایت و گفتمان اسلام و انقلاب، از ابزار‌های مختلف استفاده و در نتیجه انتخابات سال 88 را تبدیل به انتقام‌گیری علیه نظام کردند.
زارعی اظهار داشت: با مدیریت و درایت مقام معظم رهبری، دست دشمنان داخلی و خارجی به ویژه جریان فتنه که قصد داشتند انقلاب اسلامی را در خیابان‌ها  شکست دهند برملا شد.
مسئول امور استان‌های جبهه پایداری انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن در اتاق فکر جدید خود قصد داشت که با نفوذ در لایه‌های اقتصادی برنامه‌های دولت را زیر سئوال ببرد که این ترفند نیز با شکست رو به رو شد.
وی با اشاره به اینکه گفتمان جبهه پایداری فرهنگی است، افزود: در بعضی از مواقع علاوه بر کار فرهنگی اجرای برنامه‌های سیاسی که اثرگذار باشد ضروری است تا بتوانیم با ادبیات انقلاب اسلامی پاسخگوی حوادث باشیم.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جبهه پایداری انقلاب اسلامی تشکیلات حزبی و سیاسی نیست و حرکتی مردمی و به دور از دلبستگی به پست و مقام است.
زارعی اضافه کرد: هرگاه از اصول انقلاب کوتاهی کنیم، دچار آسیب‌های اجتماعی و سیاسی می‌شویم.
وی گفت: جبهه پایداری در برابر هیچ تشکل اصولگرا قرار نگرفته و مکمل تمام دستگاه‌های انقلابی و مردمی است.
 انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول