اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان در 15 استان کشور؛

جشن سراسری شکوفه‌های نور برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل موسسه خدمات مشاوری جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان‌ قدس رضوی از برگزاری جشن شکوفه‌های نور در روز میلاد حضرت معصومه (س) همزمان در 15 استان کشور خبر داد.

جشن سراسری شکوفه‌های نور برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی جشن شکوفه‌های نور، محمدجواد محمدزاده مقدم اظهار داشت: امسال این جشن‌ها با محوریت "دختران و زنان طلایه‌داران فرهنگ" در سراسر کشور برگزار می‌شود.
مدیرعامل موسسه خدمات مشاوری جوانان آستان‌ قدس رضوی ادامه داد: با توجه به این که دختران و زنان جامعه تاثیر فراوانی بر فرهنگ جامعه دارند بنابراین حساسیت بر تربیت آنها باید بیش از سایر اقشار جامعه باشد.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه دختران نقش مهمی در عرصه فرهنگی اجتماعی جامعه دارند لازم برنامه‌ریزی شود تا این طلایه‌داران فرهنگی در مسیر اهداف جامعه هم‌گام باشند.
محمدزاده مقدم با بیان این مطلب که این جشن‌ها بر ویژگی‌های یک دختر مسلمان تاکید دارد، ادامه داد: در این جشن‌ها کتاب "ستاره‌های باغ خدا" که از انتشارات این سازمان است توسط اساتید مجرب نقد و برسی می‌شود.
وی گفت: دختران و زنان طلایه‌داران فرهنگی تاثیری فراوانی بر فرهنگ جامعه دارند به همین خاطر باید توجه ویژه‌ای به الگوسازی و تربیت این نسل داشته باشیم.
محمد زاده بابیان اینکه این جشن‌ها توسط شبکه دختران رضوی در  15 استان برگزار می‌شود عنوان کرد: اساتید برجسته‌ای ازجمله خزعلی، فیاض بخش، ساسانی، فرهمندپور و حجت‌الاسلام ماندگاری و بانکی در این جشن‌‌ها سخنرانی می‌کنند.
جشن باشکوه سراسری شکوفه‌های نور به مناسبت میلاد حضرت معصومه (ع) و روز ملی دختر با همکاری و حمایت مرکز امور زنان و خانواده، ریاست جمهوری در این 15 استان کشور برگزار می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول