اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج دانش‌آموزی خواهران تویسرکان:

خیزش منطقه ثمره بی‌نظیر ایثار رزمندگان است

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج دانش‌آموزی خواهران تویسرکان گفت: خیزش مردم منطقه ثمره بی‌نظیر شجاعت و ایثار رزمندگان است.

خیزش منطقه ثمره بی‌نظیر ایثار رزمندگان است
خدیجه الوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی عراق با حمایت استکبار علیه ایران بی‌سابقه‌ترین جنگ متعارف در قرن حاضر به شمار می‌رود، اظهار کرد: ایمان به خدا، وحدت و همبستگی مردم ولایتمدار ایران با رهبری مدبرانه امام(ره‌) در طول هشت سال دفاع، مؤلفه‌های بی‌بدیل و ارزشی در استقامت ملت در برابر هجوم ناجوانمردانه صدام بود.
وی خیزش مردم منطقه را ثمره بی‌نظیر شجاعت و ایثار رزمندگان برشمرد و خاطرنشان کرد: ترویج یاد و خاطره شهدا و نهادینه‌سازی دفاع و جهاد در راه حق و دین مبین اسلام و رشد و فراگیری آگاهی و بصیرت‌افزایی در بین قشر جوان و نوجوان این دوران را درک نکرده، از تأثیرگذار ی بیشتری برخودار است.
فرمانده بسیج دانش‌آموزی خواهران تویسرکان در بخشی دیگر از سخنان خود علم‌آموزی و احراز دانش را در دنیای معاصر راهکاری استراتژیک و بنیادی در مواجهه با تکنیک‌ها و ابزار کاربردی نرم دشمن عنوان کرد و ادامه داد: توجه و تمرکز بر نسل جوان سرشار از انرژی امروز، نیازمند برنامه مدون کارشناسی شده در حوزه‌های مختلف است چرا که دشمن با تأکید بر نیازهای ضروری این قشر برنامه‌های خود را هدف‌گذاری کرده است.
وی در پایان سخنانش در خصوص برنامه‌های اجرایی بسیج دانش‌آموزی گفت: شرکت دانش‌آموزان بسیجی در صبحگاه مشترک، تشکیل حلقه‌های شجره طیبه صالحین، اجرای زنگ مقاومت در واحدهای مقاومت، اعزام راویان فتح به واحدهای مقاومت در مدارس، برگزاری همایش نور مبین و برگزاری جشن ولادت حضرت معصومه(س) از اهم برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی خواهران شهرستان تویسرکان است.
انتهای پیام/ج30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول