اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان:

ناگفته‌های رزمندگان برای نسل جوان تبیین شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: ناگفته‌های رزمندگان برای نسل جوان تبیین شود.

ناگفته‌های رزمندگان برای نسل جوان تبیین شود
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا در نشست مسئولان فرهنگی شهرستان دشتستان اظهار داشت: دشمنان در شرایط کنونی با تمام توان برای زیر سئوال بردن ارزش‌های اسلامی تلاش می‌کنند و قصد دارند جوانان را به انحراف بکشانند.
وی افزود: جنگ نرم دشمن هر روز شدیدتر می‌شود و این امر لزوم هوشیاری مردم و مسئولان را دوچندان کرده و لازم است که با تدابیر لازم نسبت به ناکام کردن دشمنان اقدام کنیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان بر لزوم تشریح دستاوردهای دفاع مقدس تاکید و خاطرنشان کرد: توجه بیشتر به ناگفته‌ها و خاطرات ارزشمند هشت سال دفاع مقدس برای مردم بویژه نسل جوان باعث آشنایی بیشتر مخاطبین با اهداف و آرمان‌های این نظام مقدس خواهد بود.
 محمودی‌نیا تصریح کرد: مسئولین نهادها و ارگان‌های مختلف باید به بهانه این ایام با پرداختن به چگونگی آغاز جنگ تحمیلی، اهداف و حضور رزمندگان در عرصه میادین جنگ حق علیه باطل نسل جوان را با این زیبایی‌ها آشنا کرده و بدین وسیله در راه جهاد اکبر و مبارزه با جنگ نرم دشمن بپا خیزند.
وی همچنین با اشاره به ایام بازگشایی مدارس گفت: امید است مدارس ما در سطح وسیعی با اولویت بخشی به معارف اصیل قرآنی و توجه بیشتر از گذشته نسبت به اقامه نماز اول وقت بصورت جماعت در مدارس اهتمام ورزیده و دانش‌آموزان و این آینده‌سازان مملکت اسلامی ایران را برای آینده روشن اسلام و انقلاب تربیت صحیح اسلامی کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان یادآور شد: دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون برای ضربه زدن به نظام اسلامی تلاش و فعالیت کرده‌اند و هیچ زمانی نیز موفق نبوده‌اند و باید در جنگ نرم با بصیرت‌بخشی به جوانان در برابر دشمن ایستادگی کنیم.
فرماندار دشتستان نیز اظهار داشت: بازخوانی خاطرات دوران دفاع مقدس یک وظیفه است و باید نسل امروز بدانند که رزمندگان و بسیجیان با چه نیرویی در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح قرار گرفتند.
غلامحسین خسروی افزود: شهرستان دشتستان در دوران دفاع مقدس همپای سایر شهرستان‌ها حضوری پررنگ داشت و باید با تکریم خانواده شهدا، از رزمندگان دوران دفاع مقدس به خوبی تجلیل کنیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول