اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

میانگین قدی بانوان ایران نسبت به تیم‌های برتر آسیا پایین‌تر است

ابن یمین: با این سرعت حرکت و پتانسیل‌، کسب همین امتیازها هم قابل‌قبول بود

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم ملی والیبال بانوان گفت: با سرعتی که حرکت والیبال بانوان‌مان دارد و با پتانسیل‌ موجود، کسب همین امتیازها هم در مسابقات قهرمانی آسیا قابل‌قبول بود.

ابن یمین: با این سرعت حرکت و پتانسیل‌، کسب همین امتیازها هم قابل‌قبول بود
اکرم ابن‌یمین بعد از شکست تیم ملی برابر تایوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: بچه‌ها با کمی تلاش بیشتر می‌توانستند از حریف گیم بگیرند اما این اتفاق نیفتاد و در هر سه ست شکست خوردیم.

وی در مورد نتایج تیم ملی بانوان در مسابقات والیبال زنان آسیا تصریح کرد:‌ گرچه سال به سال وضعیت‌مان بهتر از قبل می‌شود اما با حریفان‌مان اختلاف سطح زیاد داریم. با این سرعتی که حرکت‌مان دارد و با پتانسیل موجود، خیلی به زمان نیاز داریم که به جمع بهترین‌ها نزدیک شویم. باید اینجا بودید و می‌دیدید که سه تیم برتر آسیا چطور بازی می‌کنند. در این شرایط فکر می‌کنم گرفتن همین پوئن‌ها هم از تیم ما قابل‌قبول است.

ابن‌یمین خاطرنشان ساخت: تجربه میدانی بازیکنان ما خیلی کم است. اگر بازی تدارکاتی بیشتری داشتند، مسلما در این رقابت‌ها حضورشان پررنگ‌تر بود. همچنین باید قبول کنیم که میانگین قدی تیم ما هم خیلی بالا نیست. میانگین قدی تیم ما بین 175 و 176 سانتی‌متر است در حالی که تیم‌هایی چون استرالیا، ژاپن و تایلند از این نظر شرایط خیلی خوبی دارند و فاصله‌شان با ما زیاد است. فقط تیم‌هایی مثل هند و اندونزی از این نظر به ما نزدیک هستند.

سرپرست تیم ملی والیبال بانوان ادامه داد: اگر روی جوانان و امیدهای‌مان سرمایه‌گذاری اصولی و درست شود و تجربه میدانی‌مان هم افزایش پیدا کند، قطعا در آینده جواب خواهیم گرفت.
 
تیم ملی والیبال بانوان ایران بعد از کسب پنج شکست و یک پیروزی در مسابقات قهرمانی زنان آسیا، فردا برای کسب عنوان هفتم - هشتمی به مصاف تیم ویتنام خواهد رفت.
این تیم روز دوشنبه هفته آینده به ایران بازمی‌گردد.
انتهای پیام/د
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول