اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی

برپایی اولین در وزارت آموزش و پرورش

تاکید نایب رئیس آسیا بر میزبانی بی نقص ایران در مسابقات دانش‌آموزی فوتسال

خبرگزاری فارس: کیومرث هاشمی نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال آسیا بر میزبانی بی نقص ایران در رقابت‌های فوتسال دانش آموزان پسر زیر 18سال آسیا در شهریور سال91 تاکید کرد.

تاکید نایب رئیس آسیا بر میزبانی بی نقص ایران در مسابقات دانش‌آموزی فوتسال
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی انجمن فوتسال وزارت آموزش و پرورش، اولین نشست میزبانی رقابت‌های فوتسال پسران زیر 18سال آسیا به ریاست کیومرث هاشمی نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال مدارس آسیا و با حضور حسین شمس، جواد فهیمی راد، خدا بنده لو، ارمیان و میرشاه ولد در محل وزارت آموزش وپرورش برگزار و بولتن شرایط و قوانین این رقابتها آماده ارسال به فدراسیون فوتبال مدارس آسیا شد.
در این نشست ابتدا کیومرث هاشمی کسب اولین میزبانی فوتسال مدارس آسیا برای ایران را تبریک گفت و بر لزوم برگزاری آن به شکلی بدون نقص تاکید کرد.
وی که به تازگی به عنوان نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال مدارس آسیا منصوب شده پس از رایزنی با مسئولان انجمن فوتسال و دیگر حاضران در جلسه نام سه شهر را به عنوان کاندیدای میزبانی این رقابتها برگزید تا پس از بررسی شرایط و امکانات آنها یک شهر به عنوان میزبان انتخاب شود.

حسین شمس رئیس انجمن فوتسال نیز در این جلسه به بیان دیدگاههای خود پرداخت و حمایت وزارت آموزش و پرورش ایران از فوتسال برای گرفتن میزبانی رقابتهای آسیایی آن و انجام لیگ دانش آموزی، استارت حرکت عظیم فوتسال ایران نامید.
ایران در سپتامبر سال2012 همزمان با میزبانی رقابتهای فوتسال زیر 18سال آسیا، میزبانی رقابتهای فوتبال را در هم در این رده سنی آسیا برعهده گرفته که به احتمال فراوان به صورت همزمان با فوتسال در یکی از شهرهای کاندید کمیته برگزارکننده برگزار خواهد کرد.
انتهای پیام/د
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول