اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله حسینی‌بوشهری:

آیت‌الله دشتی به دنیا بی‌رغبت بود

خبرگزاری فارس: آیت الله حسینی‌بوشهری با صدور پیامی ارتحال مرحوم آیت‌الله حاج شیخ احمد دشتی را تسلیت گفت.

آیت‌الله دشتی به دنیا بی‌رغبت بود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام آیت‌الله حسینی‌بوشهری آمده است: ارتحال ملکوتی عالم و فقیه وارسته حضرت آیت‌الله حاج میرزا احمد دشتی‌نجفی را که عمری به مجاهدت در راه کسب علوم و معارف ایمانی سپری کرد ثلمه‌ای عظیم و ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر می‌دانم.
در ادامه این پیام اضافه شده است: آری، شخصیتی از میان ما رفت که سال‌ها از محضر بزرگان علم و عمل بهره برد و سرانجام به قله رفیع اجتهاد نائل آمد. او در کمال ساده‌زیستی و بی‌رغبتی به دنیا و خدمت به طلاب و فضلا و شیفتگان مکتب اهل بیت پرداخت و با اخلاص و تواضع همواره در کنار مردم بود تا آنگاه که ندای حق فرا رسید و دعوت حق را لبیک گفت.
در پایان این پیام اضافه شده است: اینجانب این مصیبت وارده را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم (روحى و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء)، مقام معظم رهبری‌، مراجع تقلید (دامت برکاتهم)، حوزه‌های علمیه، روحانیت معظم استان و بیت مکرم آن فقید سعید و سایر بازماندگان و عموم مردم ولایتمدار و مومن استان بوشهر به ویژه اهالی فهیم و قدرشناس شهرستان دشتی تسلیت و تعزیت عرض کرده و از خداوند منان رحمت بی منتها و غفران واسعه برای آن فقیه جلیل القدر و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان و دوستداران آن عالم والامقام مسئلت دارم.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول