اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز لیگ دسته دوم فوتبال کشور انجام می‌شود؛

نخستین تجربه ربیعی روی نیمکت سایپا

خبرگزاری فارس: سرمربی جوان سایپا مهر در هفته اول لیگ رقابت‌های لیگ دو فوتبال کشورمان، نخستین حضور خود را به عنوان سرمربی نماینده استان البرز در این مسابقات تجربه خواهد کرد.

نخستین تجربه ربیعی روی نیمکت سایپا
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی هیئت فوتبال استان البرز، محمد ربیعی درباره نخستین دیدار تیمش مقابل شهرداری دزفول گفت: ما با توجه به اینکه تا آخرین روز در مسابقات لیگ سه حاضر بودیم، فرصت اندکی نسبت به سایر رقبا برای آماده سازی تیم داشتیم.
وی افزود: با این حال سعی کردیم با اتخاذ تدابیر لازم تیم را به آمادگی نسبی رسانده و امیدوارم سایپا مهر به عنوان نماینده استان البرز بتواند خیلی زود به شرایط آرمانی دست یابد.
این مربی فوتبال با بیان اینکه تلاش می‌کنیم با قدرت بیشتری در مسابقات لیگ دو فوتبال ایران حاضر شویم، گفت: این امر نیازمند گذشت زمان و هماهنگی میان بازیکنان است.
ربیعی درباره توانایی فنی شهرداری دزفول نیز اظهار داشت: شناخت زیادی از حریف خود نداریم، زیرا آنها با خرید امتیاز تیم دیگری در مسابقات حضور یافته‌اند.
وی افزود: با این حال امید بسیار داریم در خانه و با حمایت مردم خوب کرج در شروع رقابت‌ها به یک نتیجه مطلوب دست یابیم.
ربیعی با قدردانی از حمایت‌های باشگاه سایپای البرز گفت: مدیران سایپا نگاه ویژه‌ای به این تیم و پتانسیل‌های آن دارند و من امیدوارم روزی شاهد حضور چندین بازیکن خود در تیم اول باشگاه سایپا در لیگ برتر باشیم.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول