اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

احمدی در گفت و گو با فارس:

رکابزنان کوهستان با حمایت فدراسیون راهی مسابقات برن مرزی میشوند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته کوهستان فدراسیون دوچرخه سواری گفت: بر اساس آخرین نشستی که با ریاست فدراسیون داشتیم از این پس تیم کوهستان نیز به مسابقات برون مرزی اعزام خواهد شد.

رکابزنان کوهستان با حمایت فدراسیون راهی مسابقات برن مرزی میشوند
آهاب احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس عنوان کرد: اگر بخش کوهستان یک سوم سفرهای بخش کورسی را داشته باشد مطمئنا در سطح آسیا دوچرخه سواری ایران حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.
وی افزود: بر اساس وعده ای که ریاست فدراسیون به ما داد قرار شد تا از این پس رکابزنان کوهستان نیز در رقابت های بین المللی شرکت کنند تا از این رهگذر نام ایران در این بخش نیز در صدر جدول مسابقات قرار بگیرد.
احمدی با اشاره به رشته دانهیل تصریح کرد: ما دراین رشته پتانسیل بالایی داریم در صورتی که از این رشته حمایت شود در بخش تیمی می توانیم در بین 3 نخست آسیا قرار بگیریم.
وی گفت: شاید برای کسب سهمیه المپیک دیر شده باشد، اما میادین آینده را در پیش داریم. یک سال تمرین کردیم و راهی مسابقات قهرمانی آسیا در چین شدیم که نتیجه اش کسب مدال و رده 16 جدول جهانی بود، َاما اگر قرار باشد دوباره یک سال تمرین کنیم و فقط در مسابقه شرکت کنیم در بهترین شرایط همین اتفاق تکرار خواهد شد و عملا پیشرفتی نخواهیم داشت.
مسئول کمیته کوهستان عنوان کرد: قرار است تا با رایزنی با کشور ترکیه شرایط حضور رکابزنان کوهستان را در مسابقات این کشور مهیا شود.
وی در خصوص مسابقات مالزی که پاییز سال جاری برگزار می‌شود گفت: در مالزی یک دوره ماراتن کوهستان برگزار می‌شود که به هیچ عنوان تاثیری در رنکینگ بین المللی ندارد.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول