اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت "بنیاد علوی تهران" محقق می‌شود؛

توزیع سبد غذایی ویژه زنان در میناب

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان میناب از توزیع سبد غذایی ویژه زنان باردار و شیرده در روستاهای این شهرستان خبر داد.

توزیع سبد غذایی ویژه زنان در میناب
سیدمحمود احمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در میناب گفت: با توجه به نیاز زنان در زمان بارداری و همچنین تغذیه مناسب مادران در مدت شیر دهی این طرح برگزار می‌شود.
وی افزود: این اقدام در قالب طرح مشارکتی حمایتی و با همکاری بنیاد خیریه علوی تهران اجرایی می‌شود.
احمدی با بیان این که این طرح از آذرماه سال 1388 آغاز شده ابراز داشت: این طرح هر دو ماه یک بار در روستاهای محروم اجرا می‌شود.
این مقام مسئول اظهار داشت: در این طرح 14 نوع از اقلام غذایی که مورد نیاز زنان در زمان بارداری و مادران شیرده است به صورت رایگان بین آنان توزیع می‌شود.
وی گفت: با توجه به این که برای رشد مناسب جنین و نیز تقویت مادران نیاز به تنوع غذایی و برنامه مناسب تغذیه‌ای است و نیز به لحاظ شرایط نامناسب اقتصادی این امکان را از برخی خانواده‌ها گرفته، این طرح در حال برگزاری است.
احمدی با تشریح نحوه معرفی و شناسایی افراد واجد شرایط برای دریافت اقلام و بهره مندی از این طرح گفت: برابر اطلاعات مراکز درمانی روستایی و اولویت، اقلام بین افراد توزیع می‌شود.
وی ادامه داد: بر اساس تحقیقات و اطلاعات به دست آمده روستاهای کریان، توکهور، سندرک، حکمی و حاجی خادمی در اولویت برخورداری از این طرح قرار دارند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول